Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
  • TMC Podcast #11 will stream live Saturday at 1PM PDT. We will be joined by special guest JT Stukes, a former engineer at Tesla. You can watch it live and participate in the chat on YouTube. We will addressing viewer comments and questions. For more information, follow the TMC Podcast #11 thread.

Nederland en België Versie 8

V8.0 (2.40.21) is binnen en ziet er fris uit. Het is net zoals reeds meermaals werd beschreven in verschillende draadjes. Straks de verbeterde autopilot eens uittesten.

Een ding wat me wel opviel en dat ik nog niet eerder had gelezen is een optie om het delen van gegevens aan en uit te zetten. Standaard staat dit uit en je krijgt een hele uitleg wanneer je het aanzet dat alleen niet persoonlijk identificeerbare gegevens naar Tesla gaan voor de verder verbetering van autopilot. Ik heb dat alvast maar aangezet.

Ik wacht niet tot morgen. Zodra hij klaar is rijd ik hem naar buiten om hem een leuk ritje te geven. Misschien zie ik nog iemand bij Eindhoven. Het blijft toch wel heel bijzonder wat er nu gebeurt. Toevallig heeft net de Duitse autoindustrie weer aan de bel getrokken dat Autopilot (te) gevaarlijk is getuige de enkele ongevallen terwijl net nu elke auto wordt aangepast, zonder dat iemand ervoor naar een garage hoeft, met een nieuwe software die juist die risico's enorm verkleint. En ze hebben zich natuurlijk al een beetje voor gek gezet in Parijs.

Products we're discussing on TMC...

About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.

Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC