Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Nederland en België Versie 8

This site may earn commission on affiliate links.
Hee, inderdaad! Wist ik niet, dank!

Firmware Version: 2.36.31 geeft hij aan. Maar die had ik ook al. Kan dus ook zijn dat ze hem op automatisch updaten hebben gezet en dat hij vannacht om 1:00 uur naar v8 gaat. Of niet natuurlijk....

Edit: krijg net een notificatie binnen: software update has failed. Nou ja, áls dat dan moet gebeuren, dan maar in het SeC....
2 weken terug stond de mijne ook met laatste firmware bij de SEC. 2 meldingen van update gehad, bij ontvangst had ik nog dezelfde firmware als voordien...
 
Is het cache geheugen trouwens opgelost in versie 8? Drie maanden na mijn laatste bezoek aan het service center in Aartselaar waar ze de cache geledigd hebben is het weer zover, 1 op 2 songs in Spotify loopt vast 26 seconden voor het einde. Kortom het geheugen zit weer vol. Slecht geheugenmanagement. Toen vertelde men dat in versie 8 voorzien zou zijn dat het geheugen om de zoveel dagen zou leeg gemaakt worden.
 
Is het cache geheugen trouwens opgelost in versie 8? Drie maanden na mijn laatste bezoek aan het service center in Aartselaar waar ze de cache geledigd hebben is het weer zover, 1 op 2 songs in Spotify loopt vast 26 seconden voor het einde. Kortom het geheugen zit weer vol. Slecht geheugenmanagement. Toen vertelde men dat in versie 8 voorzien zou zijn dat het geheugen om de zoveel dagen zou leeg gemaakt worden.

Mij hebben ze verteld dat dit inderdaad in 8.0 zou opgelost zijn.
 
Is het cache geheugen trouwens opgelost in versie 8? Drie maanden na mijn laatste bezoek aan het service center in Aartselaar waar ze de cache geledigd hebben is het weer zover, 1 op 2 songs in Spotify loopt vast 26 seconden voor het einde. Kortom het geheugen zit weer vol. Slecht geheugenmanagement. Toen vertelde men dat in versie 8 voorzien zou zijn dat het geheugen om de zoveel dagen zou leeg gemaakt worden.
Sinds gisteren ook bij mij begonnen. Zo gaat het paar nummers goed en dan weer een paar nummers waarbij het stop 26 sec voor het eind.
 
Jaja het is zover.
 

Attachments

  • IMG_0854.JPG
    IMG_0854.JPG
    269.6 KB · Views: 63
  • Like
Reactions: MickC and CO2CLEAN