Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Nederland en België Versie 8

This site may earn commission on affiliate links.
V8.0 (2.40.21) is binnen en ziet er fris uit. Het is net zoals reeds meermaals werd beschreven in verschillende draadjes. Straks de verbeterde autopilot eens uittesten.

Een ding wat me wel opviel en dat ik nog niet eerder had gelezen is een optie om het delen van gegevens aan en uit te zetten. Standaard staat dit uit en je krijgt een hele uitleg wanneer je het aanzet dat alleen niet persoonlijk identificeerbare gegevens naar Tesla gaan voor de verder verbetering van autopilot. Ik heb dat alvast maar aangezet.
 
Ik wacht niet tot morgen. Zodra hij klaar is rijd ik hem naar buiten om hem een leuk ritje te geven. Misschien zie ik nog iemand bij Eindhoven. Het blijft toch wel heel bijzonder wat er nu gebeurt. Toevallig heeft net de Duitse autoindustrie weer aan de bel getrokken dat Autopilot (te) gevaarlijk is getuige de enkele ongevallen terwijl net nu elke auto wordt aangepast, zonder dat iemand ervoor naar een garage hoeft, met een nieuwe software die juist die risico's enorm verkleint. En ze hebben zich natuurlijk al een beetje voor gek gezet in Parijs.