Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Nederland en België Versie 8

This site may earn commission on affiliate links.
Ook hoofdzakelijk 90's. Nog even wachten dus.

Dat valt denk ik wel mee. In het lijstje staan ze allemaal.

Schermafbeelding 2016-09-24 om 11.09.28.png
 
Zou het niet zo kunnen zijn, gezien de afgelopen commotie over software-updates in Tesla's in Duitsland die door de RDW worden goedgekeurd, dat versie 8.0 goedgekeurd moet worden door de RDW voor gebruik in de EU. En dat dat nog niet gedaan is?
 
Zou het niet zo kunnen zijn, gezien de afgelopen commotie over software-updates in Tesla's in Duitsland die door de RDW worden goedgekeurd, dat versie 8.0 goedgekeurd moet worden door de RDW voor gebruik in de EU. En dat dat nog niet gedaan is?

Volgens mij zit er feitelijks niets nieuws in, alleen verbetering van bestaande features. Dat kan anders worden met zelf nemen van afslagen, maar dat is al voor Europa wat later ingepland.
 
  • Like
Reactions: daan
Iemand een idee hoe groot de update zelf is?
De Tesla hangt ondertussen aan de wifi en heeft al+200MB data binnengehaald (en ook 200 MB upload). Geen idee hoeveel hij al over 3G/LTE heeft verstuurd.

Had altijd last om de Tesla met de wifi te verbinden ondanks goed bereik op andere toestellen. Na vele kleine aanpassingen op de router is het nu blijkbaar wel gelukt...
 
als je objectief kijkt naar registraties vs updates ; op ev-fw site
900+ registraties. maar dat zegt niks over laatste versies. immers vele hebben een niet actief account en of updaten de tracker niet.

de laatste security patch op FW 7.1 die met hoge spoed werd uitgerold was 2.36.31. en ik vermoed dat vele van ons(forummers en online lurkers :) ) deze hebben.

als je naar die nummers kijkt: teller voor 2.36.31 staat op +-540 verspreid over dag of 8.