simonsmidt
Member
Dat komt overeen met de prijs die ik gekregen heb bij het SeC Zaventem.De hele unit moet nu vervangen worden a 2-2500 euro.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat komt overeen met de prijs die ik gekregen heb bij het SeC Zaventem.De hele unit moet nu vervangen worden a 2-2500 euro.
Je kan er voor kiezen de MCU door LuckyLuke te laten repareren. Mis je enkel wel de VPN certificaten. Kost je dan geen 2500 euro, maar nog geen 250.Misschien deze discussie even verplaatsen naar het topic of 3G/LTE?
--
Mijn eMMC kan definitief niet meer gefixt worden. Het Salzburg Service Centre heeft hem vanmorgen kapot verklaard. De hele unit moet nu vervangen worden a 2-2500 euro.
En het transport vanaf Salzburg dan? Dat is niet gratis...
Dat vergat ik te melden. MCU op de post naar NL. Laten vervangen en direct weer terug met FedEx/UPS.En het transport vanaf Salzburg dan? Dat is niet gratis...
Dat het zó lang moet duren is raar. De MCU komt met de software pre-installed vanuit de US in 'Factory Mode'.Ze hebben inderdaad vandaag de eMMc vervangen. Alleen de communicatie was niet helemaal duidelijk. Je kan er namelijk nog niet mee rijden want de software moet nog geïnstalleerd worden en dat kan tussen de 1 uur en 2 dagen duren... Dus, weer in een hotel afwachten wat de status van de auto morgen is. Ze hebben wel direct een eMMc erin gezet met LTE.
Dat het zó lang moet duren is raar. De MCU komt met de software pre-installed vanuit de US in 'Factory Mode'.
Het SeC moet enkel de certificaten voor communicatie met Tesla inladen. Dat proces duurt minder dan 15 minuten.
Ze hebben hier vaak wel iemand uit de US voor nodig.
mag eens vragen : wat waren de symptomen van de defecte eMMC bij je ? Bij mij werkt alles traag, internet ( website raadplegen ) zo goed als uitgesloten , radio valt geregeld weg , navigatieroute weergeven soms ook wat langer dan voorheen , doch geen zwart scherm, geen andere problemen . Zou preventief kunnen vervangen, maar daar wil de verlengde verzekering niet van wetenMisschien deze discussie even verplaatsen naar het topic of 3G/LTE?
--
Mijn eMMC kan definitief niet meer gefixt worden. Het Salzburg Service Centre heeft hem vanmorgen kapot verklaard. De hele unit moet nu vervangen worden a 2-2500 euro.
mag eens vragen : wat waren de symptomen van de defecte eMMC bij je ? Bij mij werkt alles traag, internet ( website raadplegen ) zo goed als uitgesloten , radio valt geregeld weg , navigatieroute weergeven soms ook wat langer dan voorheen , doch geen zwart scherm, geen andere problemen . Zou preventief kunnen vervangen, maar daar wil de verlengde verzekering niet van weten
Wat heeft dat voor (functionele) gevolgen?... Mis je enkel wel de VPN certificaten ...
De App en Spotify werken dan niet meer.Wat heeft dat voor (functionele) gevolgen?
Is het altijd het geval dat de app en spotify niet werken als je de MCU door Luckyluke laat repareren? Of mis je in bepaalde gevallen de VPN certificaten?De App en Spotify werken dan niet meer.
Is het altijd het geval dat de app en spotify niet werken als je de MCU door Luckyluke laat repareren? Of mis je in bepaalde gevallen de VPN certificaten?
Je bedoelt toch de Tesla app?
Ik bedoel de Tesla App ja.Is het altijd het geval dat de app en spotify niet werken als je de MCU door Luckyluke laat repareren? Of mis je in bepaalde gevallen de VPN certificaten?
Je bedoelt toch de Tesla app?
Dat het zó lang moet duren is raar. De MCU komt met de software pre-installed vanuit de US in 'Factory Mode'.
Het SeC moet enkel de certificaten voor communicatie met Tesla inladen. Dat proces duurt minder dan 15 minuten.
Ze hebben hier vaak wel iemand uit de US voor nodig.
Apart. Ik heb de interne werkplaatshandleiding van Tesla ingezien en snap niet waar men dan zo lang op moet wachten.'t Is zo hoor. Bij mijn auto was ook het scherm snel vervangen, maar ze hebben nog een week gewacht op een software pack.
Dit is uitgevoerd geweest bij SeC Gent in mei dit jaar.
Xavier
Apart. Ik heb de interne werkplaatshandleiding van Tesla ingezien en snap niet waar men dan zo lang op moet wachten.
Het moet vanuit Engineering in de US komen, maar dat gaat gewoon per e-mail.Ik begreep het ook niet. "Software die van Amerika moest komen" was de melding.
Ik zou denken dat ze geen USB-sticks gaan versturen uit de USA, maar dat ze een softwarepakket per email versturen...?
Enfin, na een week wachten was het in orde en kon ik weer verder.