Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Nieuw: Auto Pilot Hardware 2.5

This site may earn commission on affiliate links.
De X van ons schijnt ook een AP 2.5 auto te zijn (geproduceerd in juni of juli 2017/geleverd in september 2017). Ving ik toevallig op toen ik met de X voor defect bij de SeC in Amsterdam bij de servicedesk stond. Zou als het goed is vanaf een bepaald chassisnummer erop moeten zitten. (de techneut kon het daaraan zien). Zal het vanmiddag eens checken als ik de auto weer kan ophalen (hopelijk met alles gefixt, afgelopen maand was het AP 0.0 :confused:)
 
Nou, ik heb hem en geen camera ;)

Wel een geweldige ervaring. Ik heb proefgereden in een AP 2.0 model S en een AP 2.5 Model X (hoewel ik dacht dat het een 2.0 moest zijn gezien de datum, maar Amsterdam was stellig). Totaal niet onder de indruk.

Vandaag floepte bij mij na 35km al de AP mogelijkheid aan en..... Geweldig. Super super soepel. Heel mooi de bochten, nauwelijks correcties, een totaal andere ervaring dan de proefritjes.
 
Ik zit nu in de auto. Aangezet bij Hilversum. File door bij Utrecht. Rijd nu bij Werkendam. Niet hoeven ingrijpen, staat gewoon hele weg aan, nu een uur.

1 keer kwam een vrachtwagen mijn baan op met een rare zwieper maar die pakte hij gewoon op. Ook bij 140 gaat het goed.

Tijdens mijn proefrit in de 2.0 raakte hij overal van in de war. Maar dat kan natuurlijk ook de nieuwe software zijn.