Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Nieuw hier en hulp nodig met keuze P70 of 85?

This site may earn commission on affiliate links.
Heb net gereden met de 85D. Omg wat rijd dat geweldig! Ik hoef de 70 niet hahaha. Qua range maakt het inderdaad helemaal niks uit. Het gaat om de verslavende accelaratie. Die pit mist de 70 in mijn beleving. Moet nu nadenken. Mijn configuratie:
champagne kleur
next gen stoelen
panorama dak
high fidelity
21" grijze turbine velgen

nu nog ff goed rekenen.
 
Heb net gereden met de 85D. Omg wat rijd dat geweldig! Ik hoef de 70 niet hahaha. Qua range maakt het inderdaad helemaal niks uit. Het gaat om de verslavende accelaratie. Die pit mist de 70 in mijn beleving. Moet nu nadenken. Mijn configuratie:
champagne kleur
next gen stoelen
panorama dak
high fidelity
21" grijze turbine velgen

nu nog ff goed rekenen.

Autopilot?
21" velgen zonder de luchtvering?
Ik zou dan de 19" velgen nemen en het premium interieur pak (alleen al voor de auto achterklep)
 
Heb net gereden met de 85D. Omg wat rijd dat geweldig! Ik hoef de 70 niet hahaha. Qua range maakt het inderdaad helemaal niks uit. Het gaat om de verslavende accelaratie. Die pit mist de 70 in mijn beleving.

Heb je ook de P85D geprobeerd? Dat is letterlijk ziekelijke acceleratie. :tongue:

Moet nu nadenken. Mijn configuratie:
champagne kleur
next gen stoelen
panorama dak
high fidelity
21" grijze turbine velgen

nu nog ff goed rekenen.

Zeker van de high fidelity? Ik ben heel tevreden met de standaard audio maar wel met de equilizer op de juiste manier ingesteld: +6 / 0 / +6
Zoals Xfrank aangeeft, als je voor de 21" turbine velgen gaat zou ik sterk overwegen om de luchtvering te nemen. En bestel ook maar meteen de bijhorende lakstift. :wink:
 
Heb je ook de P85D geprobeerd? Dat is letterlijk ziekelijke acceleratie. :tongue:



Zeker van de high fidelity? Ik ben heel tevreden met de standaard audio maar wel met de equilizer op de juiste manier ingesteld: +6 / 0 / +6
Zoals Xfrank aangeeft, als je voor de 21" turbine velgen gaat zou ik sterk overwegen om de luchtvering te nemen. En bestel ook maar meteen de bijhorende lakstift. :wink:

Je brengt me aan het twijfelen. Ik zie ook dat mensen hier andere velgen aftermarket hebben. Wellicht moet ik het inderdaad bij de 19 inch houden voor nu. En het Premium pak erbij nemen. High fidelity niet goed idee? Ik heb het niet zelf kunnen beluisteren want de demo auto's hadden alleen de standaard audio, wat inderdaad prima klonk.
 
Je brengt me aan het twijfelen. Ik zie ook dat mensen hier andere velgen aftermarket hebben. Wellicht moet ik het inderdaad bij de 19 inch houden voor nu. En het Premium pak erbij nemen. High fidelity niet goed idee? Ik heb het niet zelf kunnen beluisteren want de demo auto's hadden alleen de standaard audio, wat inderdaad prima klonk.

Het hangt uiteraard van je budget af maar het bedrag dat je uitspaart met de Ultra HiFi kan je in het Premium Pak steken. En wanneer je de standaard 19" velgen neemt, kan je deze later gebruiken voor winterbanden en strakke 20" of 21" aftermarket velgen voor de zomer kopen. Ik ben tevreden van mijn 21" turbines hoor, maar je moet wel beseffen dat ze heel kwetsbaar zijn.
 
Het hangt uiteraard van je budget af maar het bedrag dat je uitspaart met de Ultra HiFi kan je in het Premium Pak steken. En wanneer je de standaard 19" velgen neemt, kan je deze later gebruiken voor winterbanden en strakke 20" of 21" aftermarket velgen voor de zomer kopen. Ik ben tevreden van mijn 21" turbines hoor, maar je moet wel beseffen dat ze heel kwetsbaar zijn.

Sound pakket is gewoon kwestie van persoonlijke smaak. Vind je het goed dat je onderweg muziek kunt luisteren op een redelijk tot zelfs zeer goede manier, dan is de standaard set beslist goed.
Ben je een geluidsfreak en wil je de muziek tot in je tenen horen dan moet je het pakket erbij nemen.

Ik heb al een aantal keren er alles uit gehaald wat er in zit en mijzelf en medereizigers verbaasd.

Maar is dat minder belangrijk, dan niet doen en ergens anders in steken.
 
Ik heb het sound pakket wel genomen en vind met name de diepte van de bas erg goed. Zou er zeker weer voor kiezen. Ik heb geen luchtvering en heb de standaard 19" genomen. Inmiddels een set 20" velgen voor de zomer erbij gekocht. Zou dat ook bij de volgende weer zo doen.
 
Denk bij het bestellen ook even aan het referral programma. Als je iemand kent met een Tesla en je besteld via hem, krijgt hij €1000 in Tesla tegoed en jij €1000 korting. Ken je niemand die al een Tesla heeft dan zijn er hier genoeg op het forum!!
 
Denk bij het bestellen ook even aan het referral programma. Als je iemand kent met een Tesla en je besteld via hem, krijgt hij €1000 in Tesla tegoed en jij €1000 korting. Ken je niemand die al een Tesla heeft dan zijn er hier genoeg op het forum!!

Inderdaad, het ziet er dan zo uit:

Referral Tesla without link.jpg


Noteer dat ik mijn link heb rood gemaakt gezien geen referral links mogen gepost worden op TMC.