Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Nieuw onderzoek naar elektrische rijders

This site may earn commission on affiliate links.
Hallo allen,

In juni heb ik hier een oproep geplaatst voor een leuk onderzoek naar Tesla rijders. Dat onderzoek is inmiddels afgelopen, ook mede dankzij de deelnemers via dit forum.

Inmiddels zijn we voor een leuk interactief onderzoek opzoek naar nieuwe deelnemers, in dit geval zoeken we rijders van volledig elektrische auto's of hybrides die opladen met een oplaadstekker. Ik was benieuwd of er hier (net als de vorige keer) rijders van een Tesla zijn die mee zouden willen doen. Heb je geen Tesla maar wel een andere stekkerauto? Dan mag je ook reageren en meedoen!

Dit onderzoek bestaat in totaal uit 3 fases:
  • Eerst zal er een camera in de auto worden gemonteerd, waarmee een logboek bij wordt gehouden en gekeken wordt naar hoe er wordt gereden met elektrische auto's. (Volgens mij gewoon middels de 12V sigarettenaansteker)
  • Vervolgens komt er een onderzoeker langs op het huisadres om over de auto te praten en samen een stuk te rijden.
  • Als laatste is er een online forum. Hierbij worden enkele opdrachten online uitgevoerd gedurende drie dagen.
Het onderzoek vindt plaats in de periode van 12 tot en met 28 september en de vergoeding als dank voor deelname is 150 euro.

Reageren kan hier en mocht je mee willen doen, dan wil ik je vragen dit gewoon via de link kenbaar te maken. Wij bellen je dan op een de afspraak definitief te maken. Hier zal ik net als de vorige keer vragen beantwoorden mochten die er zijn.

Groet,

Tiemen