Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

nieuw op forum

This site may earn commission on affiliate links.
Dag forumleden/teslanauten,

Reeds lang lees ik mee op het forum, om zoveel mogelijk te weten de wagen die ik zo graag wou. Na lang twijfelen, wordt de MS deze week besteld.
Ik heb in gedachten: S85D in multicoat red, autopilot (komt hopelijk snel uit), premium interieur, winterpakket, panodak, standaard velgen, creme next generation stoelen.
De 90 upgrade is me te duur voor het aantal km erbij.

Ik heb me reeds de blackvue dashcam aangeschaft. Als ik me niet vergis is er iemand van het forum die dit graag inbouwt?
Welke kleur van gators zouden jullie met deze kleur plaatsen? Waar kan ik deze kopen en laten installeren?

Anyway, kan niet wachten tot ie er is!

Nieuws van verkoper: de X-design studio staat momenteel gepland voor opening ergens begin volgend jaar, en de prijsverhoging is idd een feit. Ik vraag me af of dit niet zou samengaan met eventuele aanpassing aan het huidig model, zoals vb enkele snufjes die in de X zullen zitten, die ze nu ook in de S implementeren?

Misschien ook nuttig: ik ben Jochen, uit Wingene (W-Vlaanderen)
 
Dag forumleden/teslanauten,

Reeds lang lees ik mee op het forum, om zoveel mogelijk te weten de wagen die ik zo graag wou. Na lang twijfelen, wordt de MS deze week besteld.
Ik heb in gedachten: S85D in multicoat red, autopilot (komt hopelijk snel uit), premium interieur, winterpakket, panodak, standaard velgen, creme next generation stoelen.
De 90 upgrade is me te duur voor het aantal km erbij.

Ik heb me reeds de blackvue dashcam aangeschaft. Als ik me niet vergis is er iemand van het forum die dit graag inbouwt?
Welke kleur van gators zouden jullie met deze kleur plaatsen? Waar kan ik deze kopen en laten installeren?

Anyway, kan niet wachten tot ie er is!

Nieuws van verkoper: de X-design studio staat momenteel gepland voor opening ergens begin volgend jaar, en de prijsverhoging is idd een feit. Ik vraag me af of dit niet zou samengaan met eventuele aanpassing aan het huidig model, zoals vb enkele snufjes die in de X zullen zitten, die ze nu ook in de S implementeren?

Misschien ook nuttig: ik ben Jochen, uit Wingene (W-Vlaanderen)

Welkom Jochen. Leuk dat je ook voor een MS gekozen hebt en alvast veel plezier met de voorpret!

Ik zou een PM sturen naar Herbie65 die ook Tesla rijder is en actief op dit forum. Hij heeft bij velen van ons de BlackVue Dashcam geinstalleerd en is ook nog eens dealer voor de Benelux van de Alloygators . Twee vliegen in één klap :smile:.
 
Welkom en Welkom gefeliciteerd!

Als je de standaard 19" velgen rijdt dan heb je geen Alloygators nodig ter bescherming. Of je kunt niet inparkeren (de camerastreepjes helpen erg goed). Of je moet ze erg mooi vinden maar daar is hier vaak discussie over. Ik vind ze niet mooi, zeg maar lelijk :) Maar ieder zijn/haar ding!

Dag forumleden/teslanauten,

Reeds lang lees ik mee op het forum, om zoveel mogelijk te weten de wagen die ik zo graag wou. Na lang twijfelen, wordt de MS deze week besteld.
Ik heb in gedachten: S85D in multicoat red, autopilot (komt hopelijk snel uit), premium interieur, winterpakket, panodak, standaard velgen, creme next generation stoelen.
De 90 upgrade is me te duur voor het aantal km erbij.

Ik heb me reeds de blackvue dashcam aangeschaft. Als ik me niet vergis is er iemand van het forum die dit graag inbouwt?
Welke kleur van gators zouden jullie met deze kleur plaatsen? Waar kan ik deze kopen en laten installeren?

Anyway, kan niet wachten tot ie er is!

Nieuws van verkoper: de X-design studio staat momenteel gepland voor opening ergens begin volgend jaar, en de prijsverhoging is idd een feit. Ik vraag me af of dit niet zou samengaan met eventuele aanpassing aan het huidig model, zoals vb enkele snufjes die in de X zullen zitten, die ze nu ook in de S implementeren?

Misschien ook nuttig: ik ben Jochen, uit Wingene (W-Vlaanderen)
 
Welkom en Welkom gefeliciteerd!

Als je de standaard 19" velgen rijdt dan heb je geen Alloygators nodig ter bescherming. Of je moet ze erg mooi vinden maar daar is hier vaak discussie over. Ik vind ze niet mooi, zeg maar lelijk :) Maar ieder zijn/haar ding!

los van smaak en kleur :

mijn velg was vorig jaar toch gered door zo'n Alloygator.
Flinke hap uit de Alloygator, velg intact.
 
zal ik zeker doen!
herbie zal tegen dan mijne blackvue ook al geinstalleerd hebben :)

een andere vraag: ik weet dat er al veel posts over zijn geweest maar toch (ik zie door het bos de bomen niet meer):
-welke tussenstukken of connectoren hebben jullie echt/veel nodig? Wat raden jullie aan om toch mee te hebben?
-hebben jullie abonnementen op bepaalde laadpalen?
 
-welke tussenstukken of connectoren hebben jullie echt/veel nodig? Wat raden jullie aan om toch mee te hebben?

Ik zou het eerst laten bij een (korte) Type2 kabel en de UMC (die je bijgeleverd krijgt bij de auto.

De Type2 kabel die je kunt kopen bij Tesla is echt lang, dik en onhandelbaar. Ik zou veel blijer zijn met een simpele laadkabel van 2 of 4 meter. Dan loop je een stuk minder te hannessen als je wil opladen.
 
zal ik zeker doen!
herbie zal tegen dan mijne blackvue ook al geinstalleerd hebben :)

een andere vraag: ik weet dat er al veel posts over zijn geweest maar toch (ik zie door het bos de bomen niet meer):
-welke tussenstukken of connectoren hebben jullie echt/veel nodig? Wat raden jullie aan om toch mee te hebben?
-hebben jullie abonnementen op bepaalde laadpalen?

Ik zou het eerst laten bij een (korte) Type2 kabel en de UMC (die je bijgeleverd krijgt bij de auto.

De Type2 kabel die je kunt kopen bij Tesla is echt lang, dik en onhandelbaar. Ik zou veel blijer zijn met een simpele laadkabel van 2 of 4 meter. Dan loop je een stuk minder te hannessen als je wil opladen.

De type-2 kabel moet je echt wel bij Tesla kopen.
Ze leveren die aan een kanon-prijs.
Hij is misschien wat lang; maar dat heeft ook zo zijn voordelen.

Verder kan je een pas van TheNewMotion krijgen, dat is zonder abo; je betaalt enkel per laadbeurt.
Tenzij je echt veel openbaar laadt, dan kan je beter bij TeslaClubBelgië de pas van BlueCorner kopen; speciale actie : voor een vaste prijs kan je één jaar gratis laden .

Met beide passen kom je in B en Nl zowat overal terecht; er zijn uiteraard uitzonderingen.


Volgende 1st Tuesday zou op di 1 september plaatsvinden, in Oudenaarde. (zo heb ik toch vernomen van een doorgaans goed ingelichte bron)
 
De type-2 kabel moet je echt wel bij Tesla kopen.
Ze leveren die aan een kanon-prijs.
Hij is misschien wat lang; maar dat heeft ook zo zijn voordelen.

Het is inderdaad echt een koopje, maar die kabel is iets van 7 meter? Dat is lang genoeg om drie plekken van de laadpaal af te parkeren en dan nog te kunnen opladen.
laadkabelwinkel heeft een kabel die iets duurder is maar wel een stuk korter (2 meter)
 
Het is inderdaad echt een koopje, maar die kabel is iets van 7 meter? Dat is lang genoeg om drie plekken van de laadpaal af te parkeren en dan nog te kunnen opladen.
laadkabelwinkel heeft een kabel die iets duurder is maar wel een stuk korter (2 meter)

of toch te laden als de laadplaats ge-ICE-d is.

en hier hoort een foto...:wink:



zo dus, bvb : EV parkeerplaats(en) in gebruik door ICE of goed gehandhaafd? Acties? - Page 3

Belgium and the Netherlands: Public Charging infrastructure - Page 81