Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Nieuw speelgoed

This site may earn commission on affiliate links.

davandy

Model X 90D Pearl White full option AP2.
Mar 9, 2015
623
107
Melsele Belgium
Ik ben vandaag mijn Model X gaan ophalen in Aartselaar.
Dit was niet zonder slag of stoot, ik had een afspraak om vier uur maar de wagen was er nog niet, de vrachtwagen zat vast in Tilburg. Eens hij gearriveerd was hebben de mensen van Tesla Aartselaar echt hemel en aarde verzet om hem toch nog te leveren vandaag. Ik ben hem gaan ophalen om 17:30 en de wagen was netjes gepoetst.
Er is maar een opmerking dat de rechter voordeur niet goed geregeld is, maar dat gaan ze oplossen.

2017-01-12 18.03.12.jpg
2017-01-12 18.03.22.jpg
2017-01-12 18.03.33.jpg
2017-01-12 18.03.41.jpg
 
Van harte proficiat en veel veilige kilometers toegewenst!

Wat scheelt er precies met de deur?

Ik wacht in spanning op mijn inventory p90d in zelfde kleurenuitvoering.

Heb je de winterbanden al?
De voordeur staat niet in de haak lijkt veel voor te komen bij levering. Is tien minuten werk om te regelen maar iedereen was al naar huis.

Ik heb nog geen winterbanden maar we zien wel :)
 
Iemand al in zowel Aartselaar als Zaventem geweest? Enig idee wat het aangenaamst zou zijn voor delivery?
(qua afstand tot thuis is het voor mij vergelijkbaar, maar ik ben iets beter bekend met de omgeving in Aartselaar).

informeer eens bij @JoeNe . Die is uit uw buurt; en komt ook af en toe in Aartselaar heb ik mogen ervaren :D


Mijn aflevering -net als bij alle andere vroege B-vogels- was in Zaventem, dat was toen de enige Sec.
Ik zou op basis van die ervaring voor Aartselaar kiezen... maar Zaventem is intussen verhuisd, dus mijn info is out-dated ;-)
 
informeer eens bij @JoeNe . Die is uit uw buurt; en komt ook af en toe in Aartselaar heb ik mogen ervaren :D


Mijn aflevering -net als bij alle andere vroege B-vogels- was in Zaventem, dat was toen de enige Sec.
Ik zou op basis van die ervaring voor Aartselaar kiezen... maar Zaventem is intussen verhuisd, dus mijn info is out-dated ;-)

Ik heb enkele kleine akkefietjes gehad in Zaventem en ga ondertussen in Aartselaar. En de verhuis heeft mij nog niet op andere gedachten gebracht. Maar wat niet is, kan nog komen natuurlijk.
 
Proficiat!!
Hier ook pearl white fan. Mijn huidige auto is dat, mijn bestelde X ook.

Geen slecht woord over de Roadster natuurlijk, maar het ziet er toch altijd een beetje komisch uit, naast zo'n grote S of X. Vooral met het perspectief van de onderste foto. :)