Heren,
Ik ben sinds kort eigenaar van een MS75. Heb een deel Financial geleaset middels DLL. Nou hadden ze toen ik het aanvraagde eind april een actie 2,4% rente. Alles geregeld 1 mei kreeg ik de auto (voorraad model) en ik blij. Tot ik op 4 mei een mailtje krijg dat ze een nieuwe actie hebben met een rentepercentage van 0,4%!!!
Dit scheelt 2% per jaar, dat is gewoon een serieuze renteverschil. Ik voelde me benadeeld (nog netjes gezegd he)... Vond op zijn minst dat ze in zo een korte periode een coulance konden hanteren of een op een andere manier een tegemoetkoming aanbieden. Zo begint onze relatie wel met een domper...
Ik snap wel dat er ergens een grens getrokken moet worden maar notabene 1 mei auto gekregen en 4 mei gaat deze actie in...
Gebeld en herrie geschopt zelfs hoge manager aan de lijn gehad maar geen begrip. Kan me niet voorstellen dat de andere premium merken zo omgaan met hun klanten. Had dit niet verwacht, maar moet zeggen er zijn wel meer punten waarin ik de ervaring/kennis van een Automerk die jaren op de markt zit mis...
Nogmaals, ben absoluut tevreden met de auto. Echter randzaken, klantgerichtheid en empathie is zeer Amerikaans.
Iemand anders zelfde ervaringen of heeft iemand wel er meer uit weten te krijgen?
Ik ben sinds kort eigenaar van een MS75. Heb een deel Financial geleaset middels DLL. Nou hadden ze toen ik het aanvraagde eind april een actie 2,4% rente. Alles geregeld 1 mei kreeg ik de auto (voorraad model) en ik blij. Tot ik op 4 mei een mailtje krijg dat ze een nieuwe actie hebben met een rentepercentage van 0,4%!!!
Dit scheelt 2% per jaar, dat is gewoon een serieuze renteverschil. Ik voelde me benadeeld (nog netjes gezegd he)... Vond op zijn minst dat ze in zo een korte periode een coulance konden hanteren of een op een andere manier een tegemoetkoming aanbieden. Zo begint onze relatie wel met een domper...
Ik snap wel dat er ergens een grens getrokken moet worden maar notabene 1 mei auto gekregen en 4 mei gaat deze actie in...
Gebeld en herrie geschopt zelfs hoge manager aan de lijn gehad maar geen begrip. Kan me niet voorstellen dat de andere premium merken zo omgaan met hun klanten. Had dit niet verwacht, maar moet zeggen er zijn wel meer punten waarin ik de ervaring/kennis van een Automerk die jaren op de markt zit mis...
Nogmaals, ben absoluut tevreden met de auto. Echter randzaken, klantgerichtheid en empathie is zeer Amerikaans.
Iemand anders zelfde ervaringen of heeft iemand wel er meer uit weten te krijgen?