Hopelijk slaat deze aan. Was vanmiddag te Waldlaubersheim toen iemand uit een Nederlandse X (12.00 uur) trots was op zijn bereik van nog maar 17 km. 17?? Daarom deze thread. Iedereen die echt gezweet heeft en daarvan bewijs heeft dat hij minder dan 5 km, ik herhaal kilometer dus geen %, op de teller had staan treedt toe tot deze club. Bijgaand mijn bewijs. Oktober 2019, vertrokken uit Waldlaubersheim en met klamme handjes thuisgekomen. Wie is de echte topper met 0 km of wellicht zelfs negatief?
Deze wintersport op <50m van deze SuC gestrand. Met nog 10km op de teller. Dus bij SuC aangekomen met zwarte handjes van het duwen van een Model X. Is daar al een clubje voor...?
Die telt ook niet. Dat kan ik ook, rondjes rijden en dan op 0 uitkomen of achteraf door wat te rekenen negatief. Het moet echt een zweetding zijn geweest.
Pfiooe 5KM! Ik lees af en toe verhaal van mensen die al op 10km niet verder konden dus nee, ik doe liever niet bewust mee . In 9 maanden ben ik een keer bij de SuC met 30km gearriveerd;zonder te zweten maar toen dacht ik wel, zo, goed dat ik niet de verkeer afslag nam. Maar ik zal het hier volgen met popcorn om van de verhalen te genieten hoor ;P!
Ik ben al zo vaak met minder dan 3% bij een SuC aangekomen dat ik er niet echt wakker van kan liggen.
Beaune (eigenlijk Cormot-le-Grand) mei 2017 zie ook dat ik nog een behoorlijk stuk gedaald ben (120m) en dan toch nog 0% had.
Jazeker. 0 procent is nul en is een evenaring. Is het in theorie mogelijk dat je een negatieve stand op je display krijgt? Anders zijn we al klaar hier!
Volgens mij rek jij je eigen spelregels op tijdens het spel: "Iedereen ... ik herhaal kilometer dus geen %, op de teller had staan treedt toe tot deze club."
Nou ja, klaar met de nummer 1. Als het minimum is dan hebben we meerdere toppers. Maar inderdaad, hoe meer zielen hoe meer vreugde. Was eigenlijk ook wel benieuwd naar de verhalen erachter. Of zijn jullie allen ijskonijnen? Ik niet en mijn vrouw al helemaal niet.
Op mijn vorige wintersport met de M3 met iets van -5 aangekomen bij de Tesla DeC. Reden: had nog 28 km range. DeC op 6 km. Maar flink bergopwaards. Anderhalve km voor aankomst was de koek op op de teller. Wat met het verbruik zich vertaalt als -5. Op wintersporters.nl kun je exact lezen hoe en waarom.