Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Nieuwe exclusieve club: SoC < 5 km

This site may earn commission on affiliate links.
Hopelijk slaat deze aan. Was vanmiddag te Waldlaubersheim toen iemand uit een Nederlandse X (12.00 uur) trots was op zijn bereik van nog maar 17 km. 17?? Daarom deze thread. Iedereen die echt gezweet heeft en daarvan bewijs heeft dat hij minder dan 5 km, ik herhaal kilometer dus geen %, op de teller had staan treedt toe tot deze club.

Bijgaand mijn bewijs. Oktober 2019, vertrokken uit Waldlaubersheim en met klamme handjes thuisgekomen.

Wie is de echte topper met 0 km of wellicht zelfs negatief?
 

Attachments

  • 20191020_143220.jpg
    20191020_143220.jpg
    237 KB · Views: 424
Pfiooe 5KM! Ik lees af en toe verhaal van mensen die al op 10km niet verder konden dus nee, ik doe liever niet bewust mee :p. In 9 maanden ben ik een keer bij de SuC met 30km gearriveerd;zonder te zweten maar toen dacht ik wel, zo, goed dat ik niet de verkeer afslag nam. Maar ik zal het hier volgen met popcorn om van de verhalen te genieten hoor ;P!
 
  • Like
Reactions: Exiteer
Volgens mij rek jij je eigen spelregels op tijdens het spel: "Iedereen ... ik herhaal kilometer dus geen %, op de teller had staan treedt toe tot deze club." :p
:p:mad::p

Nou ja, klaar met de nummer 1. Als het minimum is dan hebben we meerdere toppers. Maar inderdaad, hoe meer zielen hoe meer vreugde. Was eigenlijk ook wel benieuwd naar de verhalen erachter. Of zijn jullie allen ijskonijnen? Ik niet en mijn vrouw al helemaal niet.:(