Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Nieuwe kleuren

This site may earn commission on affiliate links.
Wat vinden jullie van de nieuwe kleuren ? Blijkbaar zijn er nu 2 verschillende soorten zwart.
Aangezien we meer en meer aan het denken zijn om onze bruine tesla in te ruilen, en we geen bruin meer kunnen krijgen, is het nu terug debat over het nieuwe kleur.
 
Wat vinden jullie van de nieuwe kleuren ? Blijkbaar zijn er nu 2 verschillende soorten zwart.
Aangezien we meer en meer aan het denken zijn om onze bruine tesla in te ruilen, en we geen bruin meer kunnen krijgen, is het nu terug debat over het nieuwe kleur.

Obisidian black is geen zwart zoals we het kennen. M/B en later BMW Individual hebben dit ook jaren aangeboden. Zeer knappe kleur in zonlicht, maar krasgevoelig...
 
de kleurstalen hangen al in de showroom Amsterdam ZO.

daar tevens te horen gekregen dat geleverde/bestelde 85Ds ook sneller worden na een update, van 0-100 van 5,4 naar 4,6sec. Ben ik toch weer een beetje gelukkig na het missen van Ocean Blue.
 
Warm Silver:

Schermafbeelding 2015-04-09 om 20.37.00.png
Schermafbeelding 2015-04-09 om 20.35.34.png
 
Had ik op mijn XC60 en vond het idd jammer dat die kleur nergens anders te kiezen was...
Zelf ben ik ook erg benieuwd naar warm silver. Er lijkt een beige / bruine gloed over te zitten. Dat zou een hele mooie kleur voor een X kunnen zijn.:cool:
Zijn er al gegadigden voor een P85D? :wink:
Ben het helemaal met je eens! Warm silver lijkt wel op Seashell van Volvo. Ik neig steeds meer naar een 70d in Ocean, omdat ik de V60 er naast wil/moet houden. De 60 was nml geen optie.
 
Er zitten toch ook een paar nieuwelingen (naast/i.p.v. Jerome) in die vergadering?
Die moeten nog leren hoe de hazen lopen. Gelukkig trekt Jerome ze af en toe weer bij de les, blijkbaar. De klant op nummer 1!
 
Al die kleuren hingen zelfs al in Amsterdam afgelopen vrijdag. Ik zei nog tegen Johannes .. jullie maken het me wel moeilijk met zo veel verschillende keuzes voor een D-versie..
Dat Tesla zo snel zou reageren en acteren had ik niet verwacht -;)

IMG_8567.jpg





Er zitten toch ook een paar nieuwelingen (naast/i.p.v. Jerome) in die vergadering?
Die moeten nog leren hoe de hazen lopen. Gelukkig trekt Jerome ze af en toe weer bij de les, blijkbaar. De klant op nummer 1!