Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Nieuwe lading "Snel beschikbaar"

ZeusEQ

Member
Oct 15, 2019
34
7
Nederland
Ik zag dat er weer een flinke lading Model 3's onder Snel Beschikbaar staan, grotendeels Performance versies. Wat me vooral opvalt is dat er "2020 Model 3" boven staat. Nu weet ik niet meer zeker of dat er ook boven stond toen ik hem bestelde op 1 oktober, of dat er toen nog 2019 stond. Weet iemand dat? En heeft dat nog gevolgen voor wat we daadwerkelijk krijgen? Ik weet niet wat de verschillen zijn, maar het zou toch een beetje vreemd voelen als via Snel Beschikbaar er al 2020 modellen rondrijden voor ik mijn 2019 model heb :-(. Of is alles wat vanaf nu uitgeleverd wordt Model 2020?

Mad P***y

Sexycars_nl
Jan 23, 2019
1,273
875
Nederland
Ik zag dat er weer een flinke lading Model 3's onder Snel Beschikbaar staan, grotendeels Performance versies. Wat me vooral opvalt is dat er "2020 Model 3" boven staat. Nu weet ik niet meer zeker of dat er ook boven stond toen ik hem bestelde op 1 oktober, of dat er toen nog 2019 stond. Weet iemand dat? En heeft dat nog gevolgen voor wat we daadwerkelijk krijgen? Ik weet niet wat de verschillen zijn, maar het zou toch een beetje vreemd voelen als via Snel Beschikbaar er al 2020 modellen rondrijden voor ik mijn 2019 model heb :-(. Of is alles wat vanaf nu uitgeleverd wordt Model 2020?

Velgen voor de P zijn van zilver naar grijs veranderd, voor de rest hetzelfde

nico180

creating simple things - is true talent
Apr 9, 2016
1,486
817
Zutphen, Netherlands
Het zou duidelijker (en logisch) zijn als ze de '2020' modellen op de site ook in 2020 geleverd worden ...
Ik bedoel, ze doen geen modeljaren, dus waarom zou er dan nu expliciet 2019 of 2020 in de titel vermeld worden. Juist nu omdat er einde jaar run is.

Dit is mijn aanname, hoewel er vast 2020 modellen geleverd zullen worden in 2019 wordt het (of is het al) te laat als je nu een bestelling doet voor december 2019 levering?

my2c

Mad P***y

Sexycars_nl
Jan 23, 2019
1,273
875
Nederland
Alle voorraad modellen hebben de grijze velgen, ik moest mijn bestelling opnieuw doen om ook die velgen te krijgen :D, levering was voor mij nog steeds op november, december is ook goed. Dus ga er wel vanuit dat ze in 2019 ook gewoon leveren

Herbie65

eigenaar TESLAND.COM en AlloyGator.nl
Dec 2, 2014
904
875
Netherlands
Alle voorraad modellen hebben de grijze velgen, ik moest mijn bestelling opnieuw doen om ook die velgen te krijgen :D, levering was voor mij nog steeds op november, december is ook goed. Dus ga er wel vanuit dat ze in 2019 ook gewoon leveren
Dus toch een M3??

Michaelculi

Member
Oct 21, 2019
27
6
almere
kreeg net nog een mailtje van tesla dat ze een aantal m3 beschikbaar hadden voor levering dit jaar. zijn waarschijnlijk de boot op geduwd met de intentie die worden wel verkocht aan de veelste late beslissers

Products we're discussing on TMC...

About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.

Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC