Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Nieuwe look forum

This site may earn commission on affiliate links.
Moeilijk te zien waar de nieuwe posts zijn in ons deel van het forum.
Is er geen knop all new posts in this subforum :)

Jazeker. Je kunt aangeven dat je dit forum op je Watchlist zet. Vervolgens zit er in het submenu watchers Forums kiezen. In hetzelfde menu zie je ook watchers threads. Dat zijn alle threads die je volgt,mof door dat te hebben aangegeven, of door er ooit een post in te hebben geplaatst.
 
  • Informative
  • Helpful
Reactions: HWS and robertvg
Jazeker. Je kunt aangeven dat je dit forum op je Watchlist zet. Vervolgens zit er in het submenu watchers Forums kiezen. In hetzelfde menu zie je ook watchers threads. Dat zijn alle threads die je volgt,mof door dat te hebben aangegeven, of door er ooit een post in te hebben geplaatst.

We hebben er nu we ratings bijgekregen: helpfull, informational, funny etc. .... Rechtsonder bij een post.
 
  • Informative
  • Helpful
Reactions: jm71 and Basvdpoel
Ik begin mijn draai wel te vinden.

Een grote verbetering is alvast de nu correct werkende "go to first unread" link.
Vroeger ging die naar de eerste ongelezen post op de betreffende pagina, nu gaat ie effectief terug tot de laatst gelezen post.
Fijn!

Inderdaad, dat vind ik ook een enorme verbetering, evenals de meldingen die nu veel persoonlijker ingesteld kunnen worden.
 
Ben ik nu echt de enige die deze layout "waardeloos" vind? o_O
(of "mis" ik één of andere instelling waardoor ik meer dan max 2 posts op één pagina kan lezen?)

Bovendien, ik wil met plezier betalen om de reclame te laten verdwijnen. (dat is toch al een stukje schermvulling die dan nuttiger gebruikt kan worden)
Ik volg/lees het forum voor de nuttige informatie, de grappige OTs, alles wat met autorijden 2.0 en de beste auto ooit te maken hebben.

Geheel OT: Ik droomde al jaren om ooit een Porsche, Ferrari, Maserati, ... voor de deur te hebben (en was al een heel eind op weg om dat te kunnen realiseren) tot Tesla in het spel kwam. (en ondertussen voor de deur staat)
Indien ik nu zou mogen kiezen uit een line-up van bovenstaande auto's met daarbij een Tesla. Ik zou geen 2 seconden moeten nadenken en voor de Tesla te kiezen. :)
 

Attachments

  • Schermafbeelding 2016-03-28 om 08.16.41.png
    Schermafbeelding 2016-03-28 om 08.16.41.png
    166.2 KB · Views: 44
Ik vind het ook nog verre van optimaal. Er schijnt wel gewerkt te worden aan een aantal issues, maar ik merk ook dat ik begin af te haken. En ik mis Tapatalk. Daar schijnen het probleem te zijn dat Tapatalk en de eigenaren van de site allebei proberen wat geld te verdienen aan gebruikers; Tapatalk als commercieel model terwijl TMC probeert de netwerk kosten te dekken. Daarom ook de advertenties.... De sponsorship/donate knop is wel weer onderweg.
 
  • Informative
  • Like
Reactions: jpet and Pebe
Waarom dan niet een dedicated app voor Xenforo/TMC ? Daar zou ik best een paar € voor overhebben.
Het is gewoon minder handig in gebruik en kan me niet aan de indruk onttrekken dat het aantal posts terugloopt.
Dat is ook niet bevoordelijk voor de advertentie inkomsten.