Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Nieuwe look forum

This site may earn commission on affiliate links.
Op de iPhone is alles mooier leesbaar. Maar ik mis het blauwe bolletje voor de eerste ongelezen post per topic.
Hoe doen jullie dit?
Je hoeft echt niet op dat blauwe bolletje te klikken, gewoon op de titel volstaat.

Er is echter wel één probleem / onduidelijkheid, en dat is dat het systeem na deze migratie niet meer meet tot waar jij was gebleven was met lezen. Daarom kom je dus na het klikken op de titel uit op de eerste post. Als je op het bolletje klikt, kom je ergens in het midden uit, volgens mij bij posts van ongeveer een maand geleden. Dat is wat verwarrend.

Je kunt dit het beste oplossen door alle forums als gelezen te markeren. Daarna kun je gewoon op de titel klikken en is het blauwe bolletje niet meer en minder dan een indicator dat er wat te lezen valt in de threads die dit volgt.
 
  • Like
Reactions: ebullio
Het is inderdaad op de iPhone nu ook leesbaar, maar toch mis ik wel de mogelijkheid van push-notifications.
In Tapatalk hoefde je maar te swipen om naar het laatste ongelezen bericht te gaan.
Heb je al naar het 'belletje' gekeken, rechtsboven? Daarin zitten allerlei alerts.

Tapatalk komt niet terug, maar voor de onderliggende software (XenForo) zijn wel andere mobiele apps beschikbaar. Wie weet wat er nog komt :)
 
Je hoeft echt niet op dat blauwe bolletje te klikken, gewoon op de titel volstaat.

Er is echter wel één probleem / onduidelijkheid, en dat is dat het systeem na deze migratie niet meer meet tot waar jij was gebleven was met lezen. Daarom kom je dus na het klikken op de titel uit op de eerste post. Als je op het bolletje klikt, kom je ergens in het midden uit, volgens mij bij posts van ongeveer een maand geleden. Dat is wat verwarrend.

Je kunt dit het beste oplossen door alle forums als gelezen te markeren. Daarna kun je gewoon op de titel klikken en is het blauwe bolletje niet meer en minder dan een indicator dat er wat te lezen valt in de threads die dit volgt.
met dat blauwe bolletje kom ik wel precies waar ik was gebleven met lezen hoor..
 
Het is meer geschikt om mee te werken webbased via een mobiel apparaat, maar ik vind het jammer dat Tapatalk het nu bij mij niet meer doet... Wellicht dat dit later nog compatible wordt gemaakt? Persoonlijk ook wat onoverzichtelijker.