Hallo Mede tesla rijders,
ik heb nu een maandje mijn Model S, nu zat ik dat vin nummer uit te pluizen en bij bouwjaar op digit 10 staat een J,dat betekent dat hij ergens van 2018 is, de exacte bouwdatum is me niet duidelijk.
ik heb gekozen voor de 75d, range ervan uitgaande van een 300km per lading vind ik prima, alleen ik haal never nooit die 300km op een lading.
vandaag 07-06, temp graad of 20, heb ik bij mijn opdrachtgever opgeladen tot 90% ik heb nu 75km gereden en ben 14kw kwijt, percentage is nog 68% en zit gemiddeld zo'n de 200w verbruik gemiddeld, het was me al eens eerder opgevallen als ik supercharge en rij een 1 tot anderhalve km, ben ik alweer een procent kwijt.
Zou dit te maken kunnen hebben dat mijn Tesla ergens halverwege 2018 gebouwd is, en ik deze dan 10 tot 11 maanden later pas ontvang en er 10km op de teller staat, de accu een hele tijd leeg gestaan heeft, geloof er niet zo in dat er 100 derden Tesla's op voorraad staan dat deze steeds worden bijgeladen (hebben ze de capaciteit niet eens voor volgens mij).
ik heb mede omdat mijn bijrijders portier greep te pas en te onpas niet naar binnen gaat (pas nadat ik hem een duwtje geef hij met een flinke plof in de deur verdwijnt), een date met Tesla ook gelijk de accu te meten.
er staat nu 1600km op de teller en heb zeker al een keer of 7 moeten superchargen en daarbij ook een paar keer aan de slome paal gehangen.
wie van jullie heeft een model s75d en wat is jou ervaring, qua leegloop van je accu?
ik heb nu een maandje mijn Model S, nu zat ik dat vin nummer uit te pluizen en bij bouwjaar op digit 10 staat een J,dat betekent dat hij ergens van 2018 is, de exacte bouwdatum is me niet duidelijk.
ik heb gekozen voor de 75d, range ervan uitgaande van een 300km per lading vind ik prima, alleen ik haal never nooit die 300km op een lading.
vandaag 07-06, temp graad of 20, heb ik bij mijn opdrachtgever opgeladen tot 90% ik heb nu 75km gereden en ben 14kw kwijt, percentage is nog 68% en zit gemiddeld zo'n de 200w verbruik gemiddeld, het was me al eens eerder opgevallen als ik supercharge en rij een 1 tot anderhalve km, ben ik alweer een procent kwijt.
Zou dit te maken kunnen hebben dat mijn Tesla ergens halverwege 2018 gebouwd is, en ik deze dan 10 tot 11 maanden later pas ontvang en er 10km op de teller staat, de accu een hele tijd leeg gestaan heeft, geloof er niet zo in dat er 100 derden Tesla's op voorraad staan dat deze steeds worden bijgeladen (hebben ze de capaciteit niet eens voor volgens mij).
ik heb mede omdat mijn bijrijders portier greep te pas en te onpas niet naar binnen gaat (pas nadat ik hem een duwtje geef hij met een flinke plof in de deur verdwijnt), een date met Tesla ook gelijk de accu te meten.
er staat nu 1600km op de teller en heb zeker al een keer of 7 moeten superchargen en daarbij ook een paar keer aan de slome paal gehangen.
wie van jullie heeft een model s75d en wat is jou ervaring, qua leegloop van je accu?