TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Nieuwe power switch!???

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Wouter P., Dec 27, 2015.

1. Wouter P.

Wouter P. Member

Ik probeer alles te lezen op het forum maar deze had ik even gemist....de e-mail was dus een verrassing.

Geachte heer P........,

Wij willen graag een afspraak met u plannen voor het vervangen van de powerswitch van het accupakket.
    Hier is een verbeterde versie voor ontwikkelt, welke de levensduur van het accupakket bevorderd.
    De vervanging neemt 1 dag in beslag.

Vervangend vervoer en/of haal-brengservice kan worden verzorgd door ons op de dag van reparatie.

Is iemand al geweest? Weet iemand wat het verschil in deze nieuwe switch is?

Ook bijzonder de uitnodiging komt vanuit Rotterdam terwijl ik normaliter naar DH ga.

2. Keezje

Keezje Active Member

Niet mee wachten, en niet meer hard op z'n staart trappen. Ik kan je vertellen hoe ongrappig het is om op de linkse baan te zitten, nog even te versnellen, en dan een klap te krijgen en binnen 300 m op de vluchtstrook moeten zien te komen (fuse eruit geklapt).

3. S-19910

S-19910 Driving Model-S #19910

Het merendeel van de early adopters heeft deze noodgedwongen laten vervangen ! Asap laten uitvoeren voordat ook jij de flatbed ziet aankomen.

4. redevries

redevries René de Vries

Dat is ook een vorm van haal- en brengservice. Zelf vind het wachten op een flatbed op de vluchtstrook minder plezierig. :)

5. Steven

Steven Member

Prima dat ze je daar over benaderen en e.e.a. zo snel en efficiënt mogelijk voor je oplossen. Wel weer jammer van die twee Nederlandse taalfouten in één zin :crying:.

6. basvk

basvk Active Member

<grammar nazi>Ik wilde er net iets over zeggen, staat toch erg knullig... Ik stoor me verder ook over het te pas en te onpas gebruiken van het woordje 'welke'. Vervang dat toch gewoon door 'die'.</grammar nazi>

7. PaulusdB

PaulusdB Mayor Gnomus Vintage Limb

<übergrammar nazi>... Ik stoor me verder ook over ...</übergrammar nazi>

8. Rutger

Rutger Member

Nu je dit zo zegt - inderdaad was er begin 2014 een stroom classics die de vluchtstrook aandeden. Ik heb zelf nooit iets te horen gekregen over de vervanging in mijn classic van december 2013. Zouden ze dat vervangen tijdens een service beurt, en niet op de bon vermelden? Of heb ik gewoon nog recht op een ritje flatbed?

9. jja

jja Member

Ik heb het enige tijd geleden eens nagevraagd, en het blijkt dat mijn MS van eind november 2013 al af-fabriek de juiste powerswitch heeft.

10. Rutger

Rutger Member

Ik had ze net aan de lijn - moest nog afspraak plannen - inderdaad "voor uw model geen zorgen".

11. FVO

FVO Active Member

Maak je geen illusies s-19110 is ook van nov 2013 en heeft ook al op flatbed gestaan en ikzelf (ook van nov.2013) nog niets van gehoord of naar gevraagd.

12. Keezje

Keezje Active Member

en dat was dan geen november maar een december 2013 delivery...

13. widodh

widodh Model S R231 EU

Inderdaad! Gelukkig rolde ik gewoon een afrit op, carpool plek op en had niemand behalve ik het door.

Direct laten vervangen als ze het aanbieden iig.

14. Wouter P.

Wouter P. Member

Bedankt allen, het blijft bijzonder. Mijn vin is < 20000, kenteken *-SRJ-**,
    geleverd op 6 december 2013. Nooit iets vernomen.

Zouden ze een melding hebben gezien of hem nu pas "preventief" vervangen. Zal het eens vragen.

Share This Page