Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Nieuwe SeC in Eindhoven?

This site may earn commission on affiliate links.
We zijn dr
image.jpg
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Hbrink and robertvg
Heeft iemand een idee wat het telefoonnummer is? Kan het op de Tesla website nog niet vinden.

Ga hier proberen een Service Afspraak te maken.
Lijkt erop dat ze de contact gegevens nog niet hebben aangepast op de site.
Ik heb hier ergens gelezen dat service pas vanaf Januari gereed is, misschien ooik pas vanaf dan in te plannen?
Je zou kunnen proberen om contact op te nemen met service Tilburg en vragen of ze je door kunnen zetten.
 
Lijkt erop dat ze de contact gegevens nog niet hebben aangepast op de site.
Ik heb hier ergens gelezen dat service pas vanaf Januari gereed is, misschien ooik pas vanaf dan in te plannen?
Je zou kunnen proberen om contact op te nemen met service Tilburg en vragen of ze je door kunnen zetten.

Ze verwachten in februari open te zijn voor onderhoud!
Aha! Dan wacht ik nog even.

Heb nog een hele waslijst met afleverpunten open staan, maar heb er nog niet direct haast mee (cosmetisch). Komt dan wel.
 
Ze zijn sinds vandaag wel deels open voor onderhoud, maar dan hele kleine zaken. Ze zijn aan het proefdraaien.

Ik ga dus nog even wachten, ik heb nog een lijst met afleverpunten open staan en nog een chargeport die moet worden vervangen, maar ik breng de auto liever 1x weg dan dat ik heen en weer blijf pendelen.
 
Ze zijn sinds vandaag wel deels open voor onderhoud, maar dan hele kleine zaken. Ze zijn aan het proefdraaien.

Ik ga dus nog even wachten, ik heb nog een lijst met afleverpunten open staan en nog een chargeport die moet worden vervangen, maar ik breng de auto liever 1x weg dan dat ik heen en weer blijf pendelen.
Heb je een nummer @widodh? Tenzij het al te googlen is natuurlijk.