Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Nieuwe SeC in Eindhoven?

This site may earn commission on affiliate links.
Ik hoorde deze week dat de Tesla Store in Eindhoven gaat verhuizen.
Dezelfde geruchten suggereren dat ze naar een groter pand gaan en er dus mogelijk een SeC bij zou komen.

Kan iemand dit bevestigen?
Zou mij persoonlijk perfect uitkomen...
Maar mogelijk te veel ‘wishful thinking’ :(
 
  • Informative
Reactions: Geendiesel
Enige extra info die ik kreeg was "We gaan een paar straten verderop... Helaas niet meer in de autowijk."

Misschien dus op Ekkersrijt?! Ik weet niet of het een SeC wordt. Ik weet ook niet of er SuC komen...

Heeft iemand anders nog info?
 
Ik hoop dat er sowieso nog een aantal SeCs bijkomen, want dat is één van de dingen waar ik me misschien nog wel het meeste zorgen om maak bij Tesla. Die SeCs hebben het al zo druk en kunnen het maar net aan. Als er dadelijk een golf aan Model 3's bijkomt in relatief korte tijd maak ik me zorgen over de service gedurende 2019. Wachttijden, wel/geen loaners beschikbaar, etc.
Daar moet Tesla echt wel op gaan anticiperen, dus grotere en/of meer SeCs graag :).
 
Ik heb de locatie 2 maanden geleden gezien, tijdens een proefrit voor een vriend van mij ( die uiteindelijk een Ipace heeft besteld ) veel ruimte en zeker een SEC erbij vraag me alleen niet hoe de staat heet was dicht bij de huidige locatie.

Was de locatie braakliggend, in aanbouw of een bestaand gebouw? Dan kan ik dit weekend wat rondrijden in de buurt van de Tesla Store en weet ik een beetje waar ik op moet letten :cool: