Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Nieuwe SeC: in Roermond

This site may earn commission on affiliate links.

Enzo63

Active Member
Apr 21, 2021
1,566
904
NL
Volgens de krant opent binnenkort in Roermond de eerste SeC in Nederlands Limburg en wel in Roermond. Niet toevallig naast het outletcenter alwaar massa's Duitsers komen. Heel handig voor mij, vlakbij, uiteraard indien nodig. Maar natuurlijk ook voor andere Limburgers die nu aangewezen zijn op Eindhoven, Hasselt of Düsseldorf.
 
Ben hier zeker ook heel blij mee. Was er wel beetje klaar mee eigenlijk, steeds naar Eindhoven rijden waar de service sowieso nooit al te best is. Hopelijk gaat het in Roermond wat beter worden, is voor mij net 15 min rijden zoiets dus ideaal. 😁 Alleen als het net als bij Eindhoven 2 maanden duurt eer je een afspraak kunt inplannen dan heeft het nog steeds weinig nut als je bij bijvoorbeeld Hasselt binnen 2 weken terecht kunt. 😉
 
Eerste in Nederlands Limburg? En Urmond dan, daar kom ik al jaren 🤣
Er komen SuC's bij in Nederweert en toevallig ook in - zoals ze het noemen - Roermond maar volgens mij is dat Reuver-Beesel maar who cares. Dat zijn er dan vier want er is ook al Horst natuurlijk. Elon denkt goed vooruit, genoeg capaciteit als straks de zeespiegels stijgen en iedereen met of zonder een Tesla naar Limburg emigreert!
 
6273B91E-B044-4384-9988-7A9A0822C147.jpeg

SeC Roermond begint langzaam concreet te worden!