TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

Nikola en $NKLA draadje

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Maarten, Sep 11, 2020.

1. Maarten

Maarten Active Member

Gegeven hetgeen Hindenburgresearch.com heeft geschreven in:
    Nikola: How to Parlay An Ocean of Lies Into a Partnership With the Largest Auto OEM in America
    en hoe dit zich verder met het merk èn de aandelen NKLA gaat uitwerken, lijkt dit een goed moment om een draadje te starten waarin het verdere verloop te volgen is.

Bovenstaande link bevat zoveel gedocumenteerde enorme aantijgingen dat Nikola een enorme scam is, dat het een flinke klus voor Nikola wordt om het te weerleggen.
    Hindenburgresearch.com is echter wel een shorter op NKLA aandelen, dus ze hebben een belang in negatief nieuws.
    Maar onder aan het betreffende artikel staat hun track record dat er niet om liegt.

Met de credits voor @robertvg voor zijn opmerkzaamheid om bovenstaande link als eerste uit het internet naar boven te halen!

• Like x 1
  2. wooter

wooter Nou ik heb niet te klagen over Tesla support

Zo een stunts geven criticasters weer meer geloofwaardigheid als ze beweren dat al die green energy dingen subsidieslurpend bedrog is, net zoals Tesla.

3. robertvg

robertvg Extremely Well-Known Member

• Like x 1
  4. Xfrank

Xfrank Well-Known Member

Ik volg die Trevor Milton al geruime tijd en een aantal YouTube filmpjes van anderen over hem en Nikola. Voor mij komt hij al lang niet meer geloofwaardig over. we gaan het zien.

5. robertvg

6. ebullio

ebullio Well-Known Member

• Funny x 1
  7. ebullio

ebullio Well-Known Member

Het verbaast me wel dat niemand nog de relatie van Hindenburgresearch met waterstof heeft gelegd.
    Je zou bijna gaan denken dat die naam bewust gekozen is.

• Like x 1
    • Funny x 1
  8. robertvg

• Like x 1
  9. Xfrank

Xfrank Well-Known Member

10. SpeedyEddy

SpeedyEddy Eddy K

Het meest vreemde is nog wel dat iemand als Sean Mitchell kort geleden na met 6 anderen bij Trevor op bezoek te zijn geweest, zonder verder bewijs ineeens een -nog voorzichtige- believer leek te zijn geworden. Alle andere serieuze Youtubers zitten wel in het juiste kamp. Als je na zoveel jaar nog geen enkel werkend product hebt.. Het klinkt als een scam, het ziet eruit als een scam, het ruikt als een scam. Enige tijd geleden al opgemerkt dat ik op mijn platform helaas niet short kon gaan op $NKLA anders had ik dat met vij veel geld gedaan.
    [Edit] deze week zal Trevor de rest van zijn aandelen ook wel van de hand hebben gedaan, nadat hij dat bij de eerste piek al gedeeltelijk deed.

11. wooter

wooter Nou ik heb niet te klagen over Tesla support

Ik kan me voorstellen dat als je op het bedrijventerrein staat en er effectief zo een Nikola 2 staat te blazen en koelen en kan rijden, dat er toch gebeurt. Ik kan me ook voorstellen dat de gekozen Twitter critici niet goed voorbereid waren om Trevor ook echt kritisch te benaderen, zeker terwijl er hele cameraploegen waren ingehuurd om het spel op te nemen en je gepamperd wordt met versnaperingen. In iemand anders' huis ga je ook niet kritisch zijn op hun huis, laat staan dat je er dan publiek kritisch over gaat reageren.

12. Master_Plan_1

Master_Plan_1 Member

Je hoeft maar even een paar filmpjes van een pratende Trevor Milton te bekijken, en je weet: die is niet uit hetzelfde hout gesneden als Elon Musk. Ja, erg jammer weer voor het algemene beeld dat mensen hebben van mensen die zeggen de wereld ten goede te willen veranderen. En helaas blijft Musk een van de weinige positieve uitzonderingen onder de grootdenkers / miljardairs in deze wereld.

• Like x 1
  13. SpeedyEddy

SpeedyEddy Eddy K

Hij is om, Sean, 10 minuten geleden

14. Klaas

Klaas Active Member

Zo straks stond NKLA nog ruim 13% in de min voor de beurs en nu maar ruim 3%o_O , nieuws?
    NASDAQ: NKLA
    Volgen
    32,13 USD −5,44 (14,48%)
    Gesloten: 14 sep. 07:11 EDT · Disclaimer
    Voorbeurs 31,06 −1,07 (3,33%)

15. Maarten

Maarten Active Member

16. Stijntje

Stijntje Member

• Funny x 2
  17. SpeedyEddy

SpeedyEddy Eddy K

Poll: hoe lang duurt het nog voor nikola op minder dan $2 staat?
    Ik denk 3 dagen
    helpful = mee eens
    informative = vandaag nog
    like= binnen een week
    funny= binnen een maand
    love= voorlopig nog lang niet

• Funny x 4
  18. fivari

fivari Maker van de Fivari-charger

Dat is wat een hype doet met aandelenkoersen: irrationeel laten bewegen.
    Er wordt niet gekeken naar wat er gerealiseerd wordt, maar naar een vaag potentieel dat men dan gaat extrapoleren en in een best case scenario maakt men dan voorspellingen van winsten. En zo lang de hype leeft, lijkt het zelfs alsof de believers gelijk hebben en is al wie zich wat kritisch uitlaat een idioot. Wat men daarbij uit het oog verliest is dat het uiteindelijk uitsluitend de believers zelf zijn die het aandeel stuwen.

19. SpeedyEddy

SpeedyEddy Eddy K

met dien verstande dat bedrijven met echte producten die uiteindelijk doen wat ze zeggen het voordeel van de twijfel hebben...

Share This Page

• About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.
  • Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC