Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Nikola en $NKLA draadje

This site may earn commission on affiliate links.
De koers van het aandeel is weer wat naar beneden, dus gaat het goed met de short posities. Ook de recentere instap van @pvkeep is inmiddels in de plus beland. Samen met diens (virtueel) gesloten eerdere positie toch een leuk handeltje, tot op heden.
upload_2020-10-19_0-58-22.png
 
  • Informative
Reactions: JanG007
Mooie timing van je broer, M.

Ik wilde afgelopen weekend nog een bijdrage schrijven over hoe slecht het toen met onze short posities $NKLA ging. Plus dat gokjes die goed uitpakken verzilverd moeten worden en niet te lang uitgemolken. Maar ik kon niet bij de schaduwportefeuilles bij Binck, die hun dienstverlening het hele weekend hadden opgeschort voor onderhoud.

Maar een dip als vandaag helpt natuurlijk wel met de stand. Toch staan de posities nog niet eens terug op de maximale winst van ergens eind september bij een koers van minder dan $ 18.
upload_2020-11-30_22-25-49.png
 
  • Like
Reactions: Right_Said_Fred
Ben benieuwd wat ze vrijdag waard zijn.
Ja, dan zullen die puts nog veel meer waard zijn.
Maar ik durf er niet op te gokken. Ondanks dat GM een dezer dagen expliciet afstand van dit alles neemt.

Je weet maar nooit. Mooiste complottheorie is dat Tesla het bedrijf straks overneemt om de naam te kunnen veranderen in Nikola Tesla. (Dank aan @robertvg voor deze briljante inspiratie.)
 
Precies!
Alles boven de $ 0,00 is mooi meegenomen. Hij weet als geen ander dat het allemaal slechts gebakken lucht is. Die verkoopt dus echt wel.
Vroeger, toen de beursvloer nog bestond uit heren in pak die ‘affaires’ met elkaar afwikkelden, heette een dergelijk ordertype ‘sans forcer’. Weet niet eens of zoiets nog bestaat. De strekking was om zoveel mogelijk stukken te (ver)kopen zonder de prijs alteveel te beïnvloeden.