Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

[NL/BE] CHAdeMO adapter

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb 'm in Frankrijk nooit echt nodig gehad (S70), alleen op het stuk Metz naar Beaune is het onhandig dat ik via de veraf gelegen SuC in Metz moet rijden. En dan zijn de Sodretel laders op het stukje A31 tussen die twee plekken best handig (in het voorjaar gebruikt). Al moet je er zeker ook niet te veel op gokken dat je de volgende haalt. Ze hebben nogal eens de nuk om niet te werken of toch niet te starten met m'n Plugsurfing RFID.

Misschien wil iemand je een Chademo uitlenen? Daar is ergens een draadje voor.
 
Metz ligt praktisch naast de snelweg? Of bedoel je Beaune? Daar is t wel een minuut of 5 rijden.

Bij Corridor betaal je per minuut onafhankelijk van hoe snel je laad. ChaDeMo zou dan wel eens de goedkoopste oplossing kunnen worden...
Heb jij een CHAdeMO bij je als in Frankrijk bent? Ik twijfel nog steeds of ik er voor de zekerheid toch maar niet eentje gewoon moet aanschaffen....
 
Ik heb er geen. Ooit 1x van een forumlid geleend toen ik naar Zweden ging. In Frankrijk ga ik meestal naar ons familiehuis waar ik weet dat ik met de UMC met 10-13km/u laden wat voldoende is. Dit jaar ga ik naar een camping onder Biarritz waar weinig tot geen laadmogelijkheden zijn. Ik gok erop dat ik in het huisje op de camping kan laden. Wellicht kan ik er weer eentje lenen in de loop van volgende maand zo niet dan waag ik het erop zonder te doen.
 
wij gaan 27 juli 2018 starten aan een rond rit door frankrijk, het is een spannende rit (alles goed voorbereid).
Maar de laad angst slaat nu toch wel een beetje toe....
Met onze model 100d model x, is een chademo koppeling allicht toch een gewenst attribute om mee te nemen.

Is er iemand waar ik hem van kan lenen of huren?

mvg
Steffen
 
wij gaan 27 juli 2018 starten aan een rond rit door frankrijk, het is een spannende rit (alles goed voorbereid).
Maar de laad angst slaat nu toch wel een beetje toe....
Met onze model 100d model x, is een chademo koppeling allicht toch een gewenst attribute om mee te nemen.

Is er iemand waar ik hem van kan lenen of huren?

mvg
Steffen

Probeer het hier eens:

Stekkerclub
 
  • Like
Reactions: PaulusdB