Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

NL/BE Model 3 LR RWD wachtkamer

This site may earn commission on affiliate links.
Ik zie op het forum nu al 2 recente LR RWD afleveringen met slechte lak. Zijn er ook positieve ervaringen m.b.t. de aflevering van de LR RWD die rond 1 augustus als voorraadmodel te koop stonden op de Tesla site? Ik hoop niet dat dit een B keuze batch was....
 
C-keuze ;)
Irritant dat het zoveel punten waren, maar aan de andere kant kan ik er nu wel mee rijden en staat het zwart op wit.
Ben er van overtuigd dat het opgelost wordt en anders hebben we altijd de rechtsbijstandsverzekering nog..
 
Ik zie op het forum nu al 2 recente LR RWD afleveringen met slechte lak. Zijn er ook positieve ervaringen m.b.t. de aflevering van de LR RWD die rond 1 augustus als voorraadmodel te koop stonden op de Tesla site? Ik hoop niet dat dit een B keuze batch was....
Ik ga het zelf vrijdag zien... Maar krijg uit het forum de indruk dat teleurstellingen met lak een algemeen punt zijn met de model 3.
 
Ik ga het zelf vrijdag zien... Maar krijg uit het forum de indruk dat teleurstellingen met lak een algemeen punt zijn met de model 3.

De meeste opmerkingen waren over de zwarte lak die tot vorige maand standaard was.

Ik heb een rood exemplaar, geleverd begin juni, en heb geen opmerkingen m.b.t. de lak; geen strepen, druppels of krassen. Onderkant en zijkanten van de deuren netjes mee geverfd. Idem voor de (zichtbare) trunk- en kofferonderdelen.