Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

NL/BE Model 3 LR RWD wachtkamer

This site may earn commission on affiliate links.
Mag me hier nu ook melden, vanochtend de bevestiging gehad dat de LR AWD order geannuleerd wordt.
2-8-19 een M3 LR RWD blauw, zwart interieur, 18", AP besteld uit de voorraad op de site van Tesla.
Verwachte leverdatum 19-23/8, kleine 3 weken :) Ben erg benieuwd. Vanmiddag m'n huidige auto (Renault Zoe Life 41kW, januari 2017) verkocht en kan erin blijven rijden t/m 23-8. Dus kom maar op!
 
  • Like
Reactions: Sregor
Zijn hier TMC'ers die recentelijk een long rwd besteld hebben die al een sr+ hadden staan? Ik wel en wacht nog steeds op Tesla's orderbevestiginge. De order is netjes geplaatst door de LM en zou goed moeten komen maar vertrouw het niet.

Tesla kon niks zien, ze konden mij pas helpen als ik het nieuwe RN nummer heb
Ja daar wacht ik juist op. Het zou zo zonde zijn als de order toch niet goed is gegaan. Terwijl er nu bijna dagelijks nieuwe long range rwds worden aangeboden.
 
Mag me hier nu ook melden, vanochtend de bevestiging gehad dat de LR AWD order geannuleerd wordt.
2-8-19 een M3 LR RWD blauw, zwart interieur, 18", AP besteld uit de voorraad op de site van Tesla.
Verwachte leverdatum 19-23/8, kleine 3 weken :) Ben erg benieuwd. Vanmiddag m'n huidige auto (Renault Zoe Life 41kW, januari 2017) verkocht en kan erin blijven rijden t/m 23-8. Dus kom maar op!
Mag ik vragen wat de prijs is geweest (LR RWD staan nu niet meer op de voorraad lijst)?
Deze uitvoering hadden wij ook het liefste gehad maar ja eind Juni werd aangegeven dat deze uitvoering niet meer geleverd zou worden... Dus maar een blauwe AWD met zwart interieur en 18" en AP gekocht..
 
Mag ik vragen wat de prijs is geweest (LR RWD staan nu niet meer op de voorraad lijst)?
Deze uitvoering hadden wij ook het liefste gehad maar ja eind Juni werd aangegeven dat deze uitvoering niet meer geleverd zou worden... Dus maar een blauwe AWD met zwart interieur en 18" en AP gekocht..
Ja hoor: €56.167,50. Laatste dagen komen er bijna elke dag wel een paar beschikbaar in de voorraad. Je kan altijd daarop duiken en een RWD bestellen + na bevestiging SE AWD annuleren. Zijn als ik het links/rechts zo lees en zelf ervaar nog snel leverbaar ook.
 
  • Informative
Reactions: Sregor
Net gebeld en de aardige man aan de telefoon. Helaas nog geen nieuws over mijn order. Precies week geleden via de LM een long range RWD besteld. Hij gaf aan dat de afdeling die de bestellingen ontvangt nogal onderbezet is. Verder belde er net voor mij een LM die wachten ook nog op een order.

Hij verwachten dat het morgen zou moeten bij gewerkt is maar verwacht er nog weinig van.
 
Helaas geen Long range RWD, net na een week te horen gekregen dat de reservering vanuit de LM niet gelukt is. Wat best logisch is, de LM besteld het per formulier. Als er weer een batch komt dan bestel ik de auto met de CC. En heel misschien kan ik een rwd overnemen.
 
Kun je hem niet zelf bestellen (als er weer een aantal verschijnt....) en dan overdragen aan LM? Lukt dat niet, kun je altijd nog annuleren.

Yes!! Om 18.30 zag ik er 5 staan en besteld via mijn werkgever en natuurlijk gelukt. Met een beetje geluk rij ik deze maand een Tesla
smile.gif
Zo blij als een kind
smile.gif
 
Ik lees dat er weer veel LR RWD worden aangeboden via de voorraad, hierbij zag ik ook dat er configuraties werden aangeboden die precies overeenkomen met mijn bestelling.

Midden juni werd ik door Tesla gebeld dat mijn auto niet meer geleverd zou worden en dat ik dus voor een AWD moest kiezen. Dit heb ik niet gedaan. De auto bleef in mijn tesla account staan met levertijd eind augustus. Na aanleiding van de voorraad auto’s heb ik contact opgenomen met Tesla waarbij ze aangaven dat mijn auto op dit moment op de boot staat richting Europa en dat hij waarschijnlijk eind augustus geleverd gaat worden.

Het lijkt er dus toch op dat Tesla nog aan zijn RWD verplichtingen gaat voldoen!!:) Wat ik dan wel raar vind is waarom precies identieke configuraties nu in de voorraad komen en niet direct aan mij worden toegewezen.
 
Hebben de mensen met een rwd long range die afgelopen week is besteld al iets meer duidelijkheid.

Begreep zelf dat de uitlevering of levering in Nederland voor 22 augustus gepland staat. Lease contract wordt hier in orde gemaakt. Met een beetje geluk rij ik deze maand de Tesla. Kan het nog niet echt geloven
 
Midden juni werd ik door Tesla gebeld dat mijn auto niet meer geleverd zou worden en dat ik dus voor een AWD moest kiezen. Dit heb ik niet gedaan. De auto bleef in mijn tesla account staan met levertijd eind augustus. Na aanleiding van de voorraad auto’s heb ik contact opgenomen met Tesla waarbij ze aangaven dat mijn auto op dit moment op de boot staat richting Europa en dat hij waarschijnlijk eind augustus geleverd gaat worden.

Het lijkt er dus toch op dat Tesla nog aan zijn RWD verplichtingen gaat voldoen!!:) Wat ik dan wel raar vind is waarom precies identieke configuraties nu in de voorraad komen en niet direct aan mij worden toegewezen.

Ik heb ook het bericht via de LM ontvangen dat mijn bestelling geannuleerd zou zijn. We hebben verder geen actie ondernomen en de bestelling nog even laten staan omdat de levering pas eind december zou zijn.
Nu zou ik na de vakantie (nu dus) contact hebben met de LM over wat we met de annulering zouden doen.
Wat zou wijs zijn, bestelling laten staan of toch over naar een LR AWD ...