Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

NL/BE Model 3 LR RWD wachtkamer

This site may earn commission on affiliate links.
Toen ik Tesla Delivery sprak eind juli, begreep ik dat er nog 8 LR RWD's door NL geclaimd waren en ik daar 1 van zou krijgen.
Gisteren en eergisteren zijn er 4 LR-RWD op kenteken gezet volgens de OpenRDW... 2 grijze, een witte en een blauwe. De zwarte van mij zat er dus lig nog niet tussen :)

joh je moet die gasten niet geloven, is echt onwaarschijnlijk wat voor onzinverhalen ze ophangen en letterlijk, aantoonbaar verzinnen....
Je hoeft de voorraad website maar open te doen en je ziet al dat ie uit z'n nek praat ;-)
 
  • Like
Reactions: Wackmack and Tozz
Iemand nog een LR RWD verzekeringstip?
Zie dit draadje. Wat ik er tot nu toe uit heb gedestilleerd voor een zakelijke autoverzekering zijn Allsecur, Carmeleon, Centraal Beheer Zakelijk, Insuremytesla, Interpolis, Turien, Unive. Ik durf het nog geen shortlist te noemen :confused:. Verschillen in dekking van o.a. panoramadak en nieuwwaarde en al dan niet vereisen van extra alarminstallatie. Zou de thread van achter naar voren lezen, in de loop van de maanden is er wel wat veranderd in wie wat biedt.
 
Mensen, 25000 km in 7 maanden in de Model S heb ik besloten nog een tweede Tesla te kopen op de zaak ( van mijn vrouw). Alles uitegrekend is die stukken goedkoper dan de ICE die we nu als tweede wagen hebben. En dat een tesla geweldig is daar zijn we wel van overtuigd. Sinds vrijdag zijn we om en willen dus een M3. We zouden voor de RWD Longrange willen gaan, maar ma deze thread te hebben gelezen: maken we nog kans open een LR RWD? ik zie ze ook niet meer tussen de direct-beschikbaar staan. Staan ze daar nog wel eens, of kan ik er op een andere manier aan komen ?
 
Mensen, 25000 km in 7 maanden in de Model S heb ik besloten nog een tweede Tesla te kopen op de zaak ( van mijn vrouw). Alles uitegrekend is die stukken goedkoper dan de ICE die we nu als tweede wagen hebben. En dat een tesla geweldig is daar zijn we wel van overtuigd. Sinds vrijdag zijn we om en willen dus een M3. We zouden voor de RWD Longrange willen gaan, maar ma deze thread te hebben gelezen: maken we nog kans open een LR RWD? ik zie ze ook niet meer tussen de direct-beschikbaar staan. Staan ze daar nog wel eens, of kan ik er op een andere manier aan komen ?

Ik denk dat je beste optie is om bij een Tesla Shop binnen te lopen en vragen of je 'm nog off-menu kunt krijgen. Maar ik acht de kans klein.
 
Voor die tijd heb ik niet gekeken maar eind juli en eerste helft augustus doken er regelmatig een paar op.

Dit klopt inderdaad. In de maand augustus heb ik in totaal 4 keer minimaal 6 RWD voorbij zien komen die direct beschikbaar waren. De afgelopen week heb ik deze niet meer gezien. De tip, houdt de forums goed in de gaten en kijk dagelijks even. Misschien heb je nog geluk :)