Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Non-Performance Uncorked Acceleration

This site may earn commission on affiliate links.
Meer mensen die sinds kort dit zien staan in hun Tesla-account?

1ED38ABC-3F45-4FCA-AC4A-A009C40EA955.jpeg
 
Ja, bij mijn X100D van 2018. Een jaar geleden oid is via een update de performance verbeterd, zogezegd “uncorked”. Met deze specificatie bedoelen ze dus niets meer dan dat je geen Performance-uitvoering hebt en wel die update hebt.
 
Dus als ik het goed heb gratis van 75D naar de specs van P75D?
Sorry, nee, ik was wat onduidelijk. Voor alle uitvoeringen (Performance en Non-performance) is er een jaar geleden een update geweest die de prestaties van de auto (marginaal) verbetert. Dat noemden ze toen al “uncorking”. Als er dus op je pagina staat dat je een Non-performance uncorked model hebt, dan betekent dat alleen dat je die marginale verbetering hebt gekregen.
 
Er is nooit een P75D geweest, maar het zal een iets snellere 75D zijn dan de corked versie.
Scherp opgemerkt ;-)


Heb ik ook, maar veel bijzonderder is dat er opeens staat dat Premium connectivity bij mij in mei gaat verlopen. De UI is inderdaad aangepast en dit was tot een paar weken terug niet zo.
Bij mijn Specs staat vermeld verbeterde autopilot, maar ik zie wel kegeltjes, dus zou je zeggen FSD. Over Premium Connectivity staat bij mij helemaal niets vermeld.
 
Heb ik ook, maar veel bijzonderder is dat er opeens staat dat Premium connectivity bij mij in mei gaat verlopen. De UI is inderdaad aangepast en dit was tot een paar weken terug niet zo.

Net even gekeken. Hier inderdaad ook. Gaat 18/12/20 verlopen, dus bij een nieuwe auto moet je opeens gaan betalen voor je connectivity?

wat is trouwens het verschil tussen “gewone” en “premium” connectivity?
 
Kegeltjes is sinds de laatste firmware versie. Dat zegt niks over wel of geen FSD.
Die info had ik in een Facebookgroep te horen gekregen. daarnaast had ik bij SeC in A’dam een afspraak gemaakt voor de upgrade naar HW3, maar deze is uitgesteld vanwege het ontbreken van de hardware.
Ik vind het toch maar vreemd dat het lastig is om te achterhalen welke specs je eigenlijk allemaal hebt.
 
Ja, bij mijn X100D van 2018. Een jaar geleden oid is via een update de performance verbeterd, zogezegd “uncorked”. Met deze specificatie bedoelen ze dus niets meer dan dat je geen Performance-uitvoering hebt en wel die update hebt.

Vreemd, bij mijn X100D van hetzelfde bouwjaar zie ik het volgende staan:

tesla-suc.png



"No Ludicrous" dus, heb nog nergens "uncorked" gezien.
 
Sorry, nee, ik was wat onduidelijk. Voor alle uitvoeringen (Performance en Non-performance) is er een jaar geleden een update geweest die de prestaties van de auto (marginaal) verbetert. Dat noemden ze toen al “uncorking”. Als er dus op je pagina staat dat je een Non-performance uncorked model hebt, dan betekent dat alleen dat je die marginale verbetering hebt gekregen.

van 5,2 naar 4,2 naar de 100, is niet wat je noemt marginaal,
 
  • Funny
Reactions: JanG007