Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Off-Tesla-Topic : Formule 1

This site may earn commission on affiliate links.
wat een race craft heeft die alonso.
Wat een baas! Echt genoten! Hoe hij over die chicanes vloog! Heel mooi ook hoe Alonso het sturen tijdens remmen goed toepast net als uiteraard Max.

Natuurlijk heeft Fernando in het verleden wat nasty *sugar* uitgehaald maar volgens mij altijd het hem zeker niet makkelijk werd gemaakt.

Nu zelfs Alonso plekje omhoog ivm de diskwalificatie van Seb. Super super jammer.. hij had die 2e plek ook echt verdient.
 
  • Like
Reactions: HWS
Wat een baas! Echt genoten! Hoe hij over die chicanes vloog! Heel mooi ook hoe Alonso het sturen tijdens remmen goed toepast net als uiteraard Max.

Natuurlijk heeft Fernando in het verleden wat nasty *sugar* uitgehaald maar volgens mij altijd het hem zeker niet makkelijk werd gemaakt.

Nu zelfs Alonso plekje omhoog ivm de diskwalificatie van Seb. Super super jammer.. hij had die 2e plek ook echt verdient.
Jezus wat zuur voor vettel. Weer geluk voor Hamilton...
Ik vond dat shot echt bizar bij de herstart, staat er 1 Mercedes op de start opstelling.
 
Last edited:
Dat het niet veilig was om te starten in die regen was al duidelijk sinds de crash van gisteren bij de kwalificaties.
Die twee rondjes achter de Safety Car kwamen er gewoon om de dure tickets niet te moeten terug te betalen. Slim gezien van de organisatie🤨, want overmacht inroepen door "regen in de Ardennen" zou nooit een kans gehad hebben.
 
Wie is driver of the day geworden?
4FCD58E2-9FBD-48A5-A200-5FBAC77E591E.jpeg