Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Off-Tesla-Topic : Formule 1

This site may earn commission on affiliate links.
Oh wat saai. Alsof je naar een Tour zit te kijken die Froome voor de achtste keer zal winnen.

Helemaal mee eens. Ik volg de Formule 1 al vanaf dat in een klein menneke was. Toen je nog op Zolder (niet de verdieping...) de auto’s kon aanraken...

Ik ben voorlopig afgehaakt. Mercedes heeft een ongelimiteerd budget en maakt daarmee de sport kapot. Voor mij dus (als voormalig tevreden Mercedes rijder) nooit meer Mercedes. Al heeft dat voor een groot deel ook te maken met dat ik niet meer terug hoef naar een dikke V8 en liever twee elektromotoren heb in het dagelijks verkeer. ;)
 
  • Like
Reactions: Exiteer
Ik vond het pijnlijk om te zien dat Leclerc zo werd gestraft. Eerst VET verplicht voor moeten laten gaan en hem daarna veel te lang op oude bandjes zijn rondjes laten rijden. En dat twee keer. Zodat hij uiteindelijk wel ver achter Vettel moest eindigen. Schofferen van talent. Zal wel ergens goed voor zijn, maar als de posities niet op de baan, maar ergens in een zaaltje worden beslist zien we het lelijkste van de sport.
 
  • Like
Reactions: Exiteer
Ik vond het pijnlijk om te zien dat Leclerc zo werd gestraft. Eerst VET verplicht voor moeten laten gaan en hem daarna veel te lang op oude bandjes zijn rondjes laten rijden. En dat twee keer. Zodat hij uiteindelijk wel ver achter Vettel moest eindigen. Schofferen van talent. Zal wel ergens goed voor zijn, maar als de posities niet op de baan, maar ergens in een zaaltje worden beslist zien we het lelijkste van de sport.

Het rommelt alweer bij Ferrari.
 
volledig akkoord.

ik hoop alleen dat kwaliteit, zoals zo vaak, opnieuw zal kom bovendrijven.
uiteindelijk is dat bij jullie clubje "nieuwe berijders" ook gebeurd !
Weet je wat het ergste is? Het zijn allemaal Nederlanders.:(
Ps op 15 mei plan ik een reünie in het draadje Werkelijke wachttijd model S. Dan zijn we exact een jaar trotse MS-rijders.