Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Off-Tesla-Topic : Formule 1

This site may earn commission on affiliate links.
Slechte regie, geen board radio van Max gehoord terwijl hij een hoop problemen had. Slecht commentaar van Olav Mol, hij mist een hoop dingen of komt er te laat mee. Hij vroeg zich geen moment af hoe het kon dat Max op een gegeven moment 12e stond....
Leuk voor Gasly dat hij net in de pit was geweest toen er code rood werd gegeven.
 
Dat klopt bij de 4 wiel aangedreven Tesla's, maar de oude S slijten de banden als sneeuw voor de zon, ook met rustig rijden.
Ik weet niet waar je dat vandaan haalt, maar is niet mijn ervaring. Mijn eerste S (P85, van 2013 met achterwielaandrijving) deed evenlang met een set banden als mijn huidige S75 uit 2017: ongeveer 80.000km per set banden van Goodyear.
 
  • Like
Reactions: job-lek
Ik weet niet waar je dat vandaan haalt, maar is niet mijn ervaring. Mijn eerste S (P85, van 2013 met achterwielaandrijving) deed evenlang met een set banden als mijn huidige S75 uit 2017: ongeveer 80.000km per set banden van Goodyear.
Alles valt of staat volgens mij met de rijstijl van de bestuurder. Iemand met een zware rechtervoet zal sneller banden moeten wisselen dan iemand die een rustige rijder is. Kijk maar naar Max Verstappen, die moet meerdere keren per dag zijn banden laten wisselen.
 
  • Funny
Reactions: job-lek
Qua emoties en beleving één van de mooiste races in jaren.
Ik weet niet waar je dat vandaan haalt, maar is niet mijn ervaring. Mijn eerste S (P85, van 2013 met achterwielaandrijving) deed evenlang met een set banden als mijn huidige S75 uit 2017: ongeveer 80.000km per set banden van Goodyear.
Gaan we nou off-topic op een off-topic topic? :eek:
 
  • Funny
Reactions: job-lek and Unit106
Het seizoen is voorbij en wat hebben we toch een mooie laatste races gezien. Echter de allerlaaste was weer een optocht van jewelste. Mijn vrouw naast mij op de bank zei zelfs dat het saai was. Echter het lichtpuntje voor mij van afgelopen weekend was toch wel alonso die met zijn 2005 machine mocht gassen tussen de trainingen door. Als kleine jongen ging ik in die tijd met mijn vader vaak een race bezoeken en stond je aan de kant in de hekken met oordoppen in als de gillende V10's langs kwamen.

overdag reed hij met de gele band.



Later op de dag in de avond met de rode band ging hij er echt voor zitten.


resultaat slecht 4 seconden van de pole tijd van max verstappen. Kippenvel!
 
  • Like
Reactions: Firehuntah
het nieuwe seizoen gaat morgen van start.

Wat zijn de verwachtingen bij jullie ?

Hoe gaan de zonen van de Belgische moeders het doen ? Lando Norris, Lance Stroll, en oh ja, dan is er nog die andere, Max Verstappen ?


Of gaat Charles Leclerc toch een fatsoenlijke Ferrari hebben en ook meespelen voor de overwinning ?
Gaat Schumacher voor vuurwerk zorgen ?

Of wordthet weer ---geeeuwww--- Hamilton ?
 
  • Like
Reactions: job-lek and sweep
Voor het eerst sinds jaren dat Red Bull bij het begin van het seizoen de auto al zo goed op orde heeft. Hamilton gaf ook aan dat hij maximaal had gereden, hij had nergens iets laten liggen voor zijn gevoel.

Het lijkt een mooi seizoen te worden!