Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Off-Tesla-Topic : Formule 1

This site may earn commission on affiliate links.
Als ziggo geen formule 1 meer doet kunnen we net zo goed een andere provider nemen

Ziggo heeft hier nog steeds het beste internet. Aangezien in kantoor aan huis heb is Ziggo gewoon de enige optie. Alleen als er hier glas naar binnen komt is er een alternatief.

Hier baal ik echt van. Afwachten achter welke paywall de F1 nu weer gaat komen…

F1TV? Als F1TV straks ook 4K streamt dan zit je niet aan een provider vast. Nu kijk ik ook al de onboard voor de informatie van de boordradio mee te krijgen.

Paywall via een provider is gewoon nutteloos in Nederland met de internet kwaliteit die we hier hebben.
 
  • Like
Reactions: job-lek
Ziggo heeft hier nog steeds het beste internet. Aangezien in kantoor aan huis heb is Ziggo gewoon de enige optie. Alleen als er hier glas naar binnen komt is er een alternatief.



F1TV? Als F1TV straks ook 4K streamt dan zit je niet aan een provider vast. Nu kijk ik ook al de onboard voor de informatie van de boordradio mee te krijgen.

Paywall via een provider is gewoon nutteloos in Nederland met de internet kwaliteit die we hier hebben.
Hier glasvezel dus kan zo over
 
Inderdaad erg jammer, vond het de afgelopen jaren toch altijd erg leuk hoe Ziggo de F1 gepresenteerd heeft. Ben benieuwd hoe dat bij de nieuwe eigenaar gaat zijn. Maar gaat wel gek zijn om F1 niet meer live op TV te kunnen zien. Voor de meeste mensen geen probleem om over te stappen op streamen met de F1TV app of de app die de nieuwe eigenaar waarschijnlijk gaat gebruiken. Maar voor de wat oudere generatie gaat dit toch wel lastig worden lijkt me. Ik vind het dus niet bepaald een goed idee en hoop dan ook dat het toch op de een of andere manier ook nog op TV te zien zal zijn.

Zo zie je ook maar weer hoe belangrijk geld is in deze wereld. Ziggo heeft het al die jaren zo goed voor elkaar gehad met de F1 en alleen dankzij een hogere bieder zijn ze de uitzendrechten nu kwijt. De rest boeit dus schijnbaar niet. Vraag me ook wel af wat er nu met Olav Mol, Jack Plooij en Robert Doornbos gaat gebeuren. De rest had ik nooit zoveel mee.
 
  • Like
Reactions: TM3LR and job-lek
Inderdaad erg jammer, vond het de afgelopen jaren toch altijd erg leuk hoe Ziggo de F1 gepresenteerd heeft. Ben benieuwd hoe dat bij de nieuwe eigenaar gaat zijn. Maar gaat wel gek zijn om F1 niet meer live op TV te kunnen zien. Voor de meeste mensen geen probleem om over te stappen op streamen met de F1TV app of de app die de nieuwe eigenaar waarschijnlijk gaat gebruiken. Maar voor de wat oudere generatie gaat dit toch wel lastig worden lijkt me. Ik vind het dus niet bepaald een goed idee en hoop dan ook dat het toch op de een of andere manier ook nog op TV te zien zal zijn.

Zo zie je ook maar weer hoe belangrijk geld is in deze wereld. Ziggo heeft het al die jaren zo goed voor elkaar gehad met de F1 en alleen dankzij een hogere bieder zijn ze de uitzendrechten nu kwijt. De rest boeit dus schijnbaar niet. Vraag me ook wel af wat er nu met Olav Mol, Jack Plooij en Robert Doornbos gaat gebeuren. De rest had ik nooit zoveel mee.
Daar noem je zo een aantal mensen die ik best zou missen. Ziggo heeft er een heel aardig programma omheen gebouwd dat ik erg ben gaan waarderen. Jammer gewoon.
 
Beetje saaie race maar mooie winst. 😁 Max nu ook voor het eerst 1e in de stand van het WK. Zeker een leuk en spannend seizoen tot nu toe. Mooi ook voor Perez hoe hij paar posities pakte. Erg jammer voor Leclerc, maarja.. als ze gewoon de bak hadden gewisseld had hij tenminste kunnen starten. Dom van Ferrari. Heel apart ook met Bottas, nog nooit iemand op die manier zien uitvallen. Voor alles een eerste keer blijkbaar. 😉
 
AB bijna door de TV gegooid, met dank aan de blunder van Hamilton dit weekend toch gered. Wat een rollercoaster voor de Verstappen fan. WK voorlopig toch gered. 🤜🤜
Ja. Spijt dat ik na de klapband naar het hockey heb gekeken. Dubbele spijt omdat de Duitsers nog terugkwamen van 0-2 naar 2-2, uiteraard in de laatste minuut maar eigenlijk wel niet gestolen, dit keer althans.
 
  • Like
Reactions: job-lek
D1249DFB-307E-4C0F-BD6D-37701B5BD21F.jpeg