Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Off-Tesla-Topic : Formule 1

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb altijd via kabel naar F1 gekeken, nu voor het eerst dus met F1TV Pro. Enige echte negatieve commentaar dat ik lees op internet is dat het af en toe kan haperen. Ik ben benieuwd, dat zou oplosbaar moeten zijn lijkt me.

Mijn tv is in ieder geval bedraad (ook met 300mb of hoger, zou ik na moeten kijken), dus dat zou goed moeten werken.

Cast je vanaf een telefoon of heb je een app op je tv?

Zelf nooit last gehad van haperen. Moet wel zeggen... denk dat nu in NL veel meer F1TV kijkers zullen zijn en hoop dat Ziggo voor al die kijkers en goede verbinding heeft naar de F1TV servers maar waarschijnlijk schaalt dat uit via AWS ofzo dus ik verwacht geen problemen.

Ik heb een Google Chromecast en een Google TV waarmee ik de stream starte via m'n F1TV app en daarna caste naar deze apparaten.

Sinds een tijdje is er nu op Google TV ook een F1TV app dus kan ik meteen met de Google TV afstandsbediening de stream starten.

Voor hen die denken maaar... Google TV heeft toch geen ethernet aansluiting? Nee, dat klopt, maar je kunt een USBC hub met ethernet aansluiten op je Google TV en dan wordt deze aansluiting gebruikt.
 
Ferrari... niet verwacht ondanks hun Pole, de rest van het weekend zat red Bull toch beter in zijn vel (leek het). Wel lekker, dat zij weer meedoen. Al hoop ik wel dat ze het volhouden, het zal niet de eerste keer zijn dat Ferrari in de loop van het seizoen afzakt.

Beide red bulls eruit, wat een begin van het seizoen. Al kreeg je door de boardradio wel het idee dat het team Max te voorzichtig zijn outlap liet rijden, als dat zo is, dan koste hem dat 2x plek 1. Al denk ik met de snelheid van Ferrari dat hij het niet had kunnen behouden. Volgende race, dubbelhard terugslaan!

Maar Mercedes toch op het podium, dat had je gedurende deze race niet meer kunnen verwachten, zo'n grote achterstand dat ze hadden. Die hebben echt nog wat te doen, het zag er dramatisch slecht uit. Zeker op die witte band.

Anyway... ik ga even in een hoekje huilen om Max.... had goede hoop 😢
 
Voor ik het vergeet.... niet race gerelateerd. Nog even een tip van flip voor iedereen met lags bij F1tvpro :cool:

Mij bevalt F1tvpro prima, perfect commentaar van mannen en vrouwen met veel ervaring. Hoe Sam Collins op de startgrid liep met bij elke auto een verhaal.... netjes!

Maarrrrr.... casten naar mijn tv ging echt superslecht. Veel last van lags tijdens de quali. Ik dacht.... daar gaat mijn seizoen als kijker. Maar bij toeval opgelost door een oude Chromecast in de tv te doen en niet te casten naar de tv, maar naar de Chromecast. De tv zelf heeft blijkbaar een brakke receiver (terwijl casten van Disney+ of Youtube wel prima gaat). Mocht je dus last hebben van lags, wellicht eens proberen met een Chromecast!

Oja..... ik heb een Sony tv in de verkoop.
 
Last edited:
Voor ik het vergeet.... niet race gerelateerd. Nog even een tip van flip voor iedereen met lags bij F1tvpro :cool:

Mij bevalt F1tvpro prima, perfect commentaar van mannen en vrouwen met veel ervaring. Hoe Sam Collins op de startgrid liep met bij elke auto een verhaal.... netjes!

Maarrrrr.... casten naar mijn tv ging echt superslecht. Veel last van lags tijdens de quali. Ik dacht.... daar gaat mijn seizoen als kijker. Maar bij toeval opgelost door een oude Chromecast in de tv te doen en niet te casten naar de tv, maar naar de Chromecast. De tv zelf heeft blijkbaar een brakke receiver (terwijl casten van Disney+ of Youtube wel prima gaat). Mocht je dus last hebben van lags, wellicht eens proberen met een Chromecast!

Oja..... ik heb een Sony tv in de verkoop.
Ik moet ook zeggen dat ik erg tevreden ben met F1 TV Pro. Ik vind het commentaar van SKY goed en het is naar mijn mening ook neutaal. Ik heb het idee dat ik een andere mening heb dat het gross van de nu.nl klagers 🤡.

Ik gebruik ook de chromecast om de casting van mijn telefoon en ik heb daar geen hinder van ondervonden. Ik ben benieuwd welk commentaar er vanaf Juni beschikbaar gaat zijn in de Nederlandse taal.
 
Voor ik het vergeet.... niet race gerelateerd. Nog even een tip van flip voor iedereen met lags bij F1tvpro :cool:

Mij bevalt F1tvpro prima, perfect commentaar van mannen en vrouwen met veel ervaring. Hoe Sam Collins op de startgrid liep met bij elke auto een verhaal.... netjes!

Maarrrrr.... casten naar mijn tv ging echt superslecht. Veel last van lags tijdens de quali. Ik dacht.... daar gaat mijn seizoen als kijker. Maar bij toeval opgelost door een oude Chromecast in de tv te doen en niet te casten naar de tv, maar naar de Chromecast. De tv zelf heeft blijkbaar een brakke receiver (terwijl casten van Disney+ of Youtube wel prima gaat). Mocht je dus last hebben van lags, wellicht eens proberen met een Chromecast!

Oja..... ik heb een Sony tv in de verkoop.
Mijn 5 jaar oude Sony vorig jaar ook de deur uit gedaan om deze reden... die heeft zichzelf compleet de wereld uit ge-update.
De gratis stream van viprow deed het weer prima overigens
 
Last edited: