Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Off-Tesla-Topic : Formule 1

This site may earn commission on affiliate links.
Had een ViaPlay abonnement genomen. Na de qualy weer opgezegd. Wat een emotieloos geestdodend commentaar🥱. Gelijk een abonnement op F1tvpro genomen, heerlijk. Was ook prima te streamen vanaf mijn telefoon naar de TV. Van de uitslag moet ik dan nog wel weer even herstellen😢. Wel mooi dat Ferrari erbij zit.
 
Ik moet ook zeggen dat ik erg tevreden ben met F1 TV Pro. Ik vind het commentaar van SKY goed en het is naar mijn mening ook neutaal. Ik heb het idee dat ik een andere mening heb dat het gross van de nu.nl klagers 🤡.

Ik gebruik ook de chromecast om de casting van mijn telefoon en ik heb daar geen hinder van ondervonden. Ik ben benieuwd welk commentaar er vanaf Juni beschikbaar gaat zijn in de Nederlandse taal.
Olav is een 'beetje' pro Max maar je kunt niet zeggen dat Sky 100% neutraal is. Op het moment dat Max stuur problemen had zeggen dat Max maar snel moest opgeven, vond ik twijfelachtig. Iemand bij de redactie waarschijnlijk ook want na een kort moment kwam hij terug dat Max moest opgeven als er grote problemen waren. ;) En daarna met de safetycar over de lapped cars can overtake. Was het ook weer een beetje van Oh Sh@t Max might overtake en Oh Yeah Lewis might be able to overtake.

Ik heb gekeken via crichd.tv en dacht naar Olav te gaan luisteren maar die was duidelijk overbelast.
 
Na een middagje hannesen met een overbelaste grandprix radio en een heel korte samenvatting van Ziggo, toch maar lid geworden van F1 TV. Viaplay gun ik het gewoon niet, ik vond ze vorig jaar bij hun presentatie veel te arrogant t.o.v. de Ziggo-crew. F1 TV is trouwens de helft goedkoper. Doet een Hollander goed.
 
  • Like
Reactions: sweep and HWS
Ik vindt viaplay top, ben blij dat er vernieuwde stemmen zijn voor het race commentaar.

Voor een eerste race is de gehele Viaplay crew voor mij een geslaagde start(maar... Kan een moet nog wel beter, technisch in de apps en 4k stream , en nog wat natuurlijkere verloop van het geheel)
 
Nou.... diegene die deze pole heeft voorspeld is nu een rijk man 😆

Max viel tegen, maar alles valt toch in het niet bij plek nummer 16 😲. de vorige race van hamilton was echt een Lucky race, ik denk dat hij een heel lastig seizoen gaat krijgen. De auto is niet goed genoeg voorlopig en hij heeft nu een tweede rijder die voor eigen succes wil en kan rijden. Het is nog erg vroeg natuurlijk, maar als dit doorzet stopt hij aan het eind van het seizoen.
 
Nou.... diegene die deze pole heeft voorspeld is nu een rijk man 😆

Max viel tegen, maar alles valt toch in het niet bij plek nummer 16 😲. de vorige race van hamilton was echt een Lucky race, ik denk dat hij een heel lastig seizoen gaat krijgen. De auto is niet goed genoeg voorlopig en hij heeft nu een tweede rijder die voor eigen succes wil en kan rijden. Het is nog erg vroeg natuurlijk, maar als dit doorzet stopt hij aan het eind van het seizoen.
Volgend seizoen rijdt hij bij Ferrari 😄😉
 
  • Funny
Reactions: Kiprich
Ik vindt viaplay top, ben blij dat er vernieuwde stemmen zijn voor het race commentaar.

Voor een eerste race is de gehele Viaplay crew voor mij een geslaagde start(maar... Kan een moet nog wel beter, technisch in de apps en 4k stream , en nog wat natuurlijkere verloop van het geheel)
Gisteren voor de eerste keer gebruikt (verleden week in Dubai niet kunnen kijken vanwege geoblocking). Zag er goed uit, alleen bleef de tv vaak haperen waar de smart phone het wel bleef doen.
Overigens zit het switchen tussen device ook nog niet goed. Alleen op te lossen door af te melden en opnieuw in te loggen.
 
Gisteren voor de eerste keer gebruikt (verleden week in Dubai niet kunnen kijken vanwege geoblocking). Zag er goed uit, alleen bleef de tv vaak haperen waar de smart phone het wel bleef doen.
Overigens zit het switchen tussen device ook nog niet goed. Alleen op te lossen door af te melden en opnieuw in te loggen.
Dan ben ik toch blij met Playsports van Telenet hier in België als ik dit allemaal zo lees.
 
  • Like
Reactions: Enzo63
Wat een rare lui bij de Ziggo's: wil ik de samenvatting van de quali kijken, verklappen ze in de eerste 10 seconden de volledige uitslag. Alsof Tom Egbers voor de samenvatting alvast even meld dat Ajax-Feyenoord 3-2 is geworden met 2 goals van Anthony.
En dan Olav Mol die een samenvatting becommentarieerd alsof het live is, wie denkt hij voor de gek te houden?
 
  • Funny
Reactions: nico180 and job-lek
De hele race waren er in het gehele veld close racing en overtakes te zien. De laatste rondes waren extreem spannend, maar daarvoor toch ook erg veel vermakelijke gevechten gezien. Toppertje vond ik de 2 Alpines, ik had op een gegeven moment verwacht dat ze er beiden af zouden gaan 😄

Ferrari heeft alles goed op de rit, Max won yesss), maar ik vond Ferrari toch wat beter rijden. Voorlopig zijn Red Bull en Ferrari veruit de beste.

Hamilton 10 en zijn teamgenoot 5, dat moet pijn doen. Benieuwd wat ze uit de hoge hoed toveren in Australië.


Spannende race, althans de laatste 5 rondes. Viaplay deed het redelijk vandaag, paar haperingen slechts. Jammer dat LeClerc nog even de snelste ronde scoorde.
 
Wordt weer een spannende race morgen!

Viaplay weer waardeloos, kan nog steeds kwalificatie niet terugkijken. Dan maar de 45m samenvatting. Dat bleek 10m Viaplay reclame te zijn en vervolgens 10m samenvatting en daarna statisch beeld. :mad:
Je betaalt dus flink geld voor een abonnement om naar rondrijdende auto’s te kijken. En als je dan inderdaad gaat kijken word je ook nog eens platgebombardeerd met reclame. Klinkt super logisch.
 
Wordt weer een spannende race morgen!

Viaplay weer waardeloos, kan nog steeds kwalificatie niet terugkijken. Dan maar de 45m samenvatting. Dat bleek 10m Viaplay reclame te zijn en vervolgens 10m samenvatting en daarna statisch beeld. :mad:
Nee hoor. Logisch is anders maar klik in de app even op schema en dan op het betreffende tijdstip. Volledig terug te zien.
Viaplay valt me alleszins mee inmiddels maar via Ziggo was natuurlijk veel gemakkelijker.