Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Off-Tesla-Topic : Formule 1

This site may earn commission on affiliate links.
Kameraden, veel plezier komend weekend!
20220825_121408.jpg
 
Zojuist is Frankrijk uit de lijst gegooid. Ik neem aan dat ze Spa dan nog wel even aanhouden 😉

Ben 2 keer geweest op een budgetplaats (Les Combes). Prima plek om te kijken, met behoorlijk wat aanvallende acties. Alleen jammer dat Max tijdens mijn eerste keer het nodig vond om de auto al na 8 rondjes langs de baan te zetten. Wel goed dat ik dus heeeeeeeel lang zijn auto kon zien. Dat dan weer wel.
 
  • Like
Reactions: Enzo63
Gisteren hebben wij nog een pit walk gedaan en stonden de auto's van de classic gp demo op de start grid opgesteld. Deze viel mij erg op!
20220825_183049.jpg
20220825_183102.jpg


Die dame heeft de oude auto van Schumacher gekocht en rijdt er lekker mee rond, geweldig! Leuke details, deze is nog handgeschakeld en moet om de 1200km geserviced worden.

 
  • Like
Reactions: Kiprich and Enzo63
Blijkbaar toch de stand van de kwalificatie. Toch maar kijken morgen
Je hebt gelijk:

Penalties are given in the following manner:
  • The first time an additional element is used, the driver gets a 10-place grid penalty
  • The next time an additional element is used, the driver gets a five-place grid penalty
  • If a driver incurs a penalty exceeding 15 grid places, they will be required to start the race at the back
Qualifying performance still matters – if numerous drivers are staring down the same grid penalties, then qualifying decides the order in which they start.
 
  • Like
  • Informative
Reactions: robertvg and Enzo63