Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Off-Tesla-Topic : Formule 1

This site may earn commission on affiliate links.
Ik lees het. Wel een anti-climax. Vooral als je het afzet tegen een klein jaar geleden.
Och... Het is gelukkig toch nog een race geworden want voor m'n gevoel wilden ze wachten tot het leek droog zou zijn.

Nu ook dat Max al eigenlijk meteen naar intermediates wilde gaan zegt genoeg dat ze al lang hadden kunnen racen.

Toch vind ik het wel een mooi seizoen. Perez kan nog 2e worden en RB moet de belangrijkste nog binnen halen en dat is de constructeurs titel. Niet dat het laatste in gevaar komt...
 
Nu ook dat Max al eigenlijk meteen naar intermediates wilde gaan zegt genoeg dat ze al lang hadden kunnen racen
De banden zijn goed genoeg om voldoende grip te leveren, maar het grote probleem is de spray. Wie voorop ligt heeft een heel groot voordeel en de veiligheid van de anderen komt ernstig in het gedrang.

Indien er iemand dwars gaat en een achterligger, verblind door de spray van de voorgangers, knalt er keihard tegenaan, dan zou de kritiek ook keihard zijn. Dus ik begrijp wel dat men niet enkel met de baan, maar ook met de spray rekening houdt.
 
Wat een ontzettend dominante race van Max. Gewoon 30 seconden los gereden in een halve race, dat is gewoon bizar. En wederom in de laatste ronde het kampioenschap winnen, door toedoen van Perez, die absoluut bewust Leclerc in de fout gedrukt heeft (hoor ook zijn radio). Ik ben vanaf nu ook F1 expert, want ik ik dacht lang dat het een halve punten race was.

Mooi om te zien hoe Alonso Max feliciteerde en dat Lulu met een zuur gezicht en een slap, vluchtig handje ook nog even langskwam. Die is nog steeds bezig met vorig jaar.

Nu door en nog minimaal 2 races winnen om het record te pakken!