Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Off topic draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Een andere invulling van de tesla grin
20161029_151651.jpg

20161029_191617.jpg
 
Vraagje voor de Nederlanders:

We zijn eind december in Rotterdam en kunnen het optreden van Claudia De Breij meepikken.

Is dit voor Belgen een aanrader? Ik bedoel maar, als het humor is om puur Nederlandse zaken is dit voor ons wellicht niet zo interessant?? Als het natuurlijk jullie "Philippe Geubels" is kan het wél leuk zijn.
 
Een vraagje voor de programmeurs of website designers.
Ik ben mijn website aan het aanpassen in Muse van Adobe. Maar heb problemen met het invulformulier.
Wanneer bepaalde e-mailadressen worden ingevuld dan krijg ik het formulier niet binnen in mijn mailbox en de verzender krijgt ook geen melding dat het niet gelukt is.
Het zou iets met instelling van de email voor PHP te maken hebben. Maar hier zijn ze me dan volledig kwijt.:confused:

met normale emailadressen lukt het blijkbaar wel , maar met @Gmail, @hotmail, @live, enz blijkbaar niet.
iemand een idee waar ik wat moet gaan doen?
 
Het kan te maken hebben met de reputatie van het ipadres van de webserver. Kun je checken bij www.dnsstuff.com -> pro tools -> spam blaclist lookup
Als deze op een blacklist staat dan is zeker bij de domeinen waar het mis bij gaat, een mogelijke oorzaak.
Ben je in de gelegenheid om de logfiles van de mailserver te bekijken, die geven veel informatie waarom het misgaat.
 
  • Like
Reactions: BobbyKings
Vraagje ( vermoedelijk ) voor de Nederlandse copains:

Mirella is op zoek naar een ( geschreven ) cursus Javaans. ( Javaans - Nederlands ).
Gezien dit een oude Nederlandse kolonie is moet daar toch iets over terug te vinden zijn...?
Volgens opzoekingen zou dit bestaan aan de Univ. van Leiden. Mails naar de univ. blijven echter onbeantwoord vandaar mijn vraag of hier collegae aanwezig zijn die ofwel in contact staan met de univ van Leiden ofwel die enig idee hebben waar we aan een cursus zouden kunnen geraken; het hoeft niet gratis te zijn hé. We betalen de kosten die er aan vastzitten... .

Dank bij voorbaat !!

Xavier en Mirella :):)
 
Vraagje ( vermoedelijk ) voor de Nederlandse copains:

Mirella is op zoek naar een ( geschreven ) cursus Javaans. ( Javaans - Nederlands ).
Gezien dit een oude Nederlandse kolonie is moet daar toch iets over terug te vinden zijn...?
Volgens opzoekingen zou dit bestaan aan de Univ. van Leiden. Mails naar de univ. blijven echter onbeantwoord vandaar mijn vraag of hier collegae aanwezig zijn die ofwel in contact staan met de univ van Leiden ofwel die enig idee hebben waar we aan een cursus zouden kunnen geraken; het hoeft niet gratis te zijn hé. We betalen de kosten die er aan vastzitten... .

Dank bij voorbaat !!

Xavier en Mirella :):)
voor alle duidelijkheid, gaat het hier toch om Javaans (de taal van Java) en niet de Indonesische taal (Bahasa Indonesia)? Ik heb er nooit van gehoord dat Javaans wordt gegeven in een cursusvorm, wellicht als onderdeel van Indonesische taal en letterkunde...

Zal een lastige worden. Veel bruikbaarder dan dit ¤¤¤ Java Indonesie | Javaanse woorden (woordenboek online) - Inleiding - Javaans Schrift - Hanacaraka - Huruf Jawa ¤¤¤ kon ik ook niet vinden, succes!
 
Vraagje ( vermoedelijk ) voor de Nederlandse copains:

Mirella is op zoek naar een ( geschreven ) cursus Javaans. ( Javaans - Nederlands ).
Gezien dit een oude Nederlandse kolonie is moet daar toch iets over terug te vinden zijn...?
Volgens opzoekingen zou dit bestaan aan de Univ. van Leiden. Mails naar de univ. blijven echter onbeantwoord vandaar mijn vraag of hier collegae aanwezig zijn die ofwel in contact staan met de univ van Leiden ofwel die enig idee hebben waar we aan een cursus zouden kunnen geraken; het hoeft niet gratis te zijn hé. We betalen de kosten die er aan vastzitten... .

Dank bij voorbaat !!

Xavier en Mirella :):)
Een van onze zonen studeert aan de universiteit van Leiden. Ik zal hem vragen.