Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Off topic draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Ik rook al tientallen jaren niet meer, maar zou onderstaand apparaatje de door CO2 en plastic veroorzaakte milieuvervuiling enigszins kunnen verminderen ? o_O
Cross X 700{campaign}&thumbnail=http://cdn.taboolasyndication.com/libtrc/static/thumbnails/ddb691100f925b3741d3412684481530.jpg&title="Tesla" aansteker zorgt voor een verkoophype!&site=msn-netherlands
wat een vreemde site. Ze waarschuwen dat de olie cooperaties misschien in actie komen (tegen een aansteker?) dus daarom moet je er maar snel een bestellen zo lang het nog kan....
 
  • Funny
Reactions: Sumon
jammer...
20170218_221657-1209x1612.jpg
 
Zelfs de prototypes vrachtwagens rijden in België al rond

View attachment 216075

Tiens, dit is de oude Tsjechoslovaakse Tesla met correcte logo. Wist niet dat die nog steeds bezig waren.
Tussen 1946 en 1989 maakten ze radio's en TV toestellen die het soms tot onze contreien schopten. Vooral de goedkope portable zwart-wit TV-tjes kwam je wel tegen. Meestal lowbudget electronica, maar ze waren wel de makers van de betere platendraaiers, bij ons te vinden tijdens jaren 70 en 80 als ( omgelabelde ) LENCO platendraaiers.
"Tesla Oostblok" is ook lange tijd producent geweest van IC's ( Integrated Circuits ) die zelfs bij andere merken in hun TV's en zelfs computers te vinden waren.

Euh… ik dwaal off-topic af…? ;)
 
Nog een kleine week en het is zover. Ons dochter vertrekt op 5 januari op haar wereldreis.:confused:
De 15 maanden wachttijd (2012-2013) voor mijn eerste model S waren de langste maanden van mijn leven.... maar de komende 5 maand zullen ook knap lastig worden.

Nuttige tips zijn steeds welkom (zowel voor de dochter als voor ons;))
Travel-love-peacens.com

ondertussen is ze bijna 2 maand van huis en heeft ze Sri Lanka en Thailand achter haar gelaten. Nu is ze Australië onveilig aan het maken.
Ze doet het in ieder geval prima.
Haar avonturen zijn nog steeds hier te volgen:Travel-love-peacens.com

IMG-20170211-WA0002.jpg
 
  • Like
Reactions: HWS and S-19910
vandaag heeft ze haar eerste tesla gespot op haar reis (Sidney)
View attachment 216407
iemand van hier?;)

Mijn dochter zit ook in Sydney, doet "stage" voor een jaar (maar springt ook uit vliegtuigen en rijdt over kangaroos heen en nog meer wat ik niet wil weten) en meldt regelmatig Tesla sightings.
Hebben we zelf ook gezien afgelopen zomer. Vooral op het fancy Bondi Beach.

En, in de Mall op Bondi Junction.
IMG-20160804-WA0004.jpg
 
  • Like
Reactions: CO2CLEAN and Xfrank
Kan Shari wel doen - die is er toch komende maand. Frank regel jij dat even?
ik heb alvast eens in haar plannen gekeken die ze heeft achtergelaten.
De Fush 'N' Chups tour die ze heeft gereserveerd, komt daar rond 8 april in de buurt.
Screenshot_20170226-201520[1].png

Ik zal het suggereren als dé bezienswaardigheid van Nieuw Zeeland, maar heb mijn grootste twijfels dat ze hierop in zal gaan.:rolleyes: