Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Off topic draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Jij je fiat ook niet neem ik aan? Zijn je wiellagers al vervangen?

De Fiat gaat naast de Alfa's het hok in.

Lagers niet vervangen. Wel twee keer de koppeling van de duoselect. Verder alleen regulier onderhoud. Verrassend betrouwbaar gebleken. Bijna twee ton gereden in 5,5 jaar, altijd buiten gestaan. Altijd starten en draaien. Nooit stilgestaan oid. En zeg nou zelf: ooit een QP op de vluchtstrook zien staan? :tongue:
 
De Fiat gaat naast de Alfa's het hok in.

Lagers niet vervangen. Wel twee keer de koppeling van de duoselect. Verder alleen regulier onderhoud. Verrassend betrouwbaar gebleken. Bijna twee ton gereden in 5,5 jaar, altijd buiten gestaan. Altijd starten en draaien. Nooit stilgestaan oid. En zeg nou zelf: ooit een QP op de vluchtstrook zien staan? :tongue:


Aah ik dacht mij te herinneren dat hij nu stilstond. Foutje van mij dan... Leuke kar, ben jaloers op je hok :)
 
Met de tsunami aan plugin hybrides dit najaar zal dit een steeds vaker voorkomend tafereel worden. Wat vinden jullie? Voorrang voor all-electric? Nog even los van de praktische uitvoerbaarheid...
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    486.5 KB · Views: 220
Met de tsunami aan plugin hybrides dit najaar zal dit een steeds vaker voorkomend tafereel worden. Wat vinden jullie? Voorrang voor all-electric? Nog even los van de praktische uitvoerbaarheid...

( Delicaat thema hier. )

Dat gaan we natuurlijk steeds meer zien.
Would-be's die eigenlijk alleen maar uit zijn op de parkeerplaats; en dan voor de show 'de prise insteken' (voor de NN : prise = stekker).
 
Met de tsunami aan plugin hybrides dit najaar zal dit een steeds vaker voorkomend tafereel worden. Wat vinden jullie? Voorrang voor all-electric? Nog even los van de praktische uitvoerbaarheid...

Nee, integendeel. Een plugin moet, gelet op de kleine accu, iedere laadmogelijkheid gebruiken. Onze tesla's hebben dat niet nodig, 's nachtslot thuis opladen zal vrijwel altijd voldoende zijn.
 
Vandaag nog even een testrit gemaakt met de S in Tilburg.

Eigenlijk ga ik 'dit (zie filmpje)' toch wel missen....

Je hoeft het niet te missen - verzet je niet tegen je instincten (nou ja sommige dan, haha) en zoek (en vind) een passende hobby :wink:
Vanaf volgend jaar te huur voor trackdays, ideale oplossing voor Electrified Petrolheads met heimwee, haha.
PM voor meer info

DSC_0489-BorderMaker.jpg


ps. 2x 3e plaats en rondetijd van 2.10 naar 2.03,8
Not bad for a rookie op Zandvoort :cool: