Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Off topic draadje

This site may earn commission on affiliate links.
de KBX, dat is John toch
it16 - 1 (11).jpg

Klopt helemaal !
 
Er zijn twee founders MX in Nederland, eentje van Mister John en een andere bij MisterGreen. Die eerste is degene op je foto (KB-X) en de tweede was nog niet uitgeleverd als ik me niet vergis.

Ik wil hier @AnalysiZ John nog even héééél hartelijk bedanken voor zijn tijd en inzet vorige week woensdag in Tilburg :)
Heb daar trouwens (erg toevallig) ook nog een founders MX gespot bij een stoplicht...
View attachment 190339
 
Niet te geloven! Ik kan het me niet voorstellen.
Enfin, niet mijn soort vakantie in elk geval.

Je ziet wat er gebeurt als je de kinderen van de kleuterklas teveel "zakboekje leggen" en "de stoelendans" laat spelen… . :D
Doorheen het jaar stress op het werk, in de file, aan de kassa in de supermarkt, ... en dan ook nog eens op "vakantie"
Doet me denken aan de film"the gods must be crazy"
 
  • Like
Reactions: Daniel 74
Dames, Heren,

Voor een opleiding die ik volg, maak ik met enkele collega’s een haalbaarheidstudie voor een zelf bedacht concept, om dit concept af te toetsen met de vraag van de maatschappij, hebben wij een kleine enquete opgesteld.

Zeer belangrijk, ze bevraagd niets i.v.m. elektrisch rijden !

Als u 5 minuutjes tijd hebt en ons wil helpen, wij zouden het zeer waarderen.

Enquete D.I.Y. werkplaats !

Hartelijk dank
 
Last edited:
Woeps, aangepast !

Leuk ! alles netjes ingevuld...

eventjes geen gezeik over SuC's, SeC's en Dec's, krakende stoelen, de aflevering van een nieuwe rijdend speeltje. minpuntjes omdat je loaner slechts een 90D van ruim een ton is, vocht in de lampen, piepje van de motor, een AP die gewoon door rijdt, m'n accu die bijna leeg is, die nieuwe SuC, de zoveelste niet nagekomen belofte van Musk, laadpalen in de Dolomieten, de Model 3-die- ik wel-twee-keer-besteld-heb, naar wat moet ik er mee, wanneer komt AP 2.0, kies-ik-die-nieuwe-veel-te-lichte-blauwe kleur of toch maar niet voor de volgende S, of toch liever een X...

Gewoon een enquête !
 
  • Funny
Reactions: HWS and simonsmidt