Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Omruil voorstel: jij mijn Lacewood interieurpanelen, ik jouw CF dash panelen

This site may earn commission on affiliate links.
proper werk .. ik zit ook met piano black en had toch liever een andere finishing gezien. Ik heb nog nooit iets gewrapped dus ik vraag me af wat de moeilijkheidsgraad voor dit soort acties. Wat als het resultaat niet bevalt, is er (kans op) schade aan de onderlaag na het afhalen van de wrapping ? Bij evannex hebben ze ook zo een kitjes; maar daar voorzien ze steeds een basispaneel + stukjes voor rond de ventilatie; in deze "opdracht" wordt dat niet gedaan; enige voor/nadeel?
 
proper werk .. ik zit ook met piano black en had toch liever een andere finishing gezien. Ik heb nog nooit iets gewrapped dus ik vraag me af wat de moeilijkheidsgraad voor dit soort acties. Wat als het resultaat niet bevalt, is er (kans op) schade aan de onderlaag na het afhalen van de wrapping ? Bij evannex hebben ze ook zo een kitjes; maar daar voorzien ze steeds een basispaneel + stukjes voor rond de ventilatie; in deze "opdracht" wordt dat niet gedaan; enige voor/nadeel?

Als je nog nooit iets gewrapped hebt en niet weet wat je kan en niet kan met de folie is het geen gemakkelijke klus.
je kan met de folie het bestaande paneel niet beschadigen, wel als je met uw mes uit schiet natuurlijk. Om deze reden zou ik zelf het niet doen met een auto die niet van mij is.
 
proper werk .. ik zit ook met piano black en had toch liever een andere finishing gezien. Ik heb nog nooit iets gewrapped dus ik vraag me af wat de moeilijkheidsgraad voor dit soort acties. Wat als het resultaat niet bevalt, is er (kans op) schade aan de onderlaag na het afhalen van de wrapping ? Bij evannex hebben ze ook zo een kitjes; maar daar voorzien ze steeds een basispaneel + stukjes voor rond de ventilatie; in deze "opdracht" wordt dat niet gedaan; enige voor/nadeel?

Voor die 195 euro zou ik het gewoon lekker laten doen en niet zelf gaan prutsen?

Later lostrekken is i.i.g. geen probleem.
 
Kent hij u als ojee?
York in progress.
20160206_104329.jpg

20160206_104345.jpg

20160206_104849.jpg