Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Onderhoud van Lederen zetels

This site may earn commission on affiliate links.
Ik hou mijn witte veganleather hiermee schoon. Jeans geeft hierdoor minder af op de stoelen. De bescherming voorkomt dat verkleuring in het materiaal trekt. Echt leder wat in auto’s gebruikt wordt is verzegeld met een kunststof laagje en heeft meestal geen onderhoud nodig of is dusdanig dicht (Geïsoleerd) dat het ledervet er überhaupt niet in kan trekken.
 
Ik wil nog eens wat producten van Stiptpolishpoint in vught bestellen. Ik ben echt onder de indruk van de werking van hun producten en daarnaast ook het werk wat zij doen. Die gaan een stuk verder dan een detail en een coatinkje aanbrengen. Voor de autofiel is het toch eens de moeite waard om hun youtube kanaal te bekijken.

* nee dit is geen reclame, gewoon pure interesse
 
Ik wil nog eens wat producten van Stiptpolishpoint in vught bestellen. Ik ben echt onder de indruk van de werking van hun producten en daarnaast ook het werk wat zij doen. Die gaan een stuk verder dan een detail en een coatinkje aanbrengen. Voor de autofiel is het toch eens de moeite waard om hun youtube kanaal te bekijken.

* nee dit is geen reclame, gewoon pure interesse
Zijn veel meer producten /merken die prima resultaat geven. Belangrijker is de voorbereiding en het aanbrengen.
 
Last edited: