Nu ben ik eigenlijk benieuwd wat je precies bedoelt te zeggen
In mijn hoofd was het duidelijk ....
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu ben ik eigenlijk benieuwd wat je precies bedoelt te zeggen
Nu ja, ik was er niet bij dus ….. maar dit moet toch een enorme klap hebben gegeven/zijn geweest, veronderstel ik
Garantie of niet, het is op z'n minst opmerkelijk om een soort textiel te gebruiken aan de onderkant van een wagen. Zoals blijkt uit heel wat gevallen, scheurt het als het nat wordt en je dan door een plas rijdt. Voor mij klinkt het logisch dat zo'n materiaal zo reageert op zo'n situatie. Ik was onaangenaam verrast toen ik de berichten voor de eerste keer las. Voor zo ver ik weet, heeft geen enkele andere fabrikant die materiaalkeuze gemaakt.
Klopt, het is meer een soort materiaal waar je een hoedenplank van maakt.. vind het ook vrij apart.
Volgens de experts is 10 tot 20cm "normaal te doen" voor een auto.Als hij er spontaan onder uitvalt is het duidelijk, garantie. Maar als je vol door een diepe plas rijdt of ergens overheen, is het schade, bij iedere fabrikant. Raar dat dit bij Tesla opeens een discussiepunt is.
20cm is al echt heel veel, dan heb je het over een verzonken viaduct na een wolkbreuk.Toch nog even een paar vragen aan ANWB-expert Erik Jan de Jong:
Wanneer is een plas nou te diep om doorheen te rijden?
"Het antwoord is eigenlijk een beetje saai: kijk in de instructieboekjes. Je kunt in het algemeen met je auto door een plas waden van 10 tot 20 centimeter. Als je weet dat het bij 20 centimeter blijft, past dan je snelheid aan. De snelheid moet eruit, hoe sneller je rijdt hoe meer water er opspat.
Was er een paar jaar geleden niet een twitterbericht van Elon Musk dat een Tesla drijft en met de waterdichte batterij en motor prima kan varen als een boot?
Was iets uit KazachstanStond er ook bij wat hij op dat moment aan het roken was?
Tesla heeft nu ook toegegeven dat het een ontwerpfout is.
Tesla admits design flaw led to vehicle rear bumper falling off when driving in puddles of water - Electrek
Ik heb nog nooit de onderkant van een M3 gezien, maar als ik zie hoe die bumper eraf kwam en hoe ver die onder de auto doorloopt dan zou het me niets verwonderen als het echt dezelfde issue is.Dat is volgens mij een andere fout. De 'fout' in dit topic gaat over een lap materiaal aan de onderkant dat kan scheuren als het nat wordt en je door een plas rijdt. De fout uit het artikel gaat over bevestigingsclips van een ander onderdeel (bumper) die kunnen loskomen. Ongetwijfeld lukt de combinatie ook