Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Onderzoek: Ervaringen met autonome voertuigen

This site may earn commission on affiliate links.
Beste gebruikers,

Voor mijn afstudeeronderzoek aan de Technische Universiteit Eindhoven ben ik op zoek naar de ervaringen van eigenaren en bestuurders van auto's met (semi-)zelfrijdende capaciteiten.

Uw ervaringen en inzichten zijn van grote waarde voor mij, en het invullen van deze enquête (3 minuten) helpt mij hierbij dan ook enorm. Bij voorbaat dank!

Sacha Prudon

De enquête is hier te vinden:
Enquête zelfrijdende voertuigen
 
Ingevuld, maar wat wordt er onder autonoom rijden verstaan? Dat had iets duidelijker vermeld mogen worden.
Je 3e vraag "Autonoom rijden op de (snel)weg" is nog met geen enkele productie auto mogelijk, zelfs niet met een Tesla HW2 versie. Dat antwoord geeft dus een verkeerde indruk van deze enquete. Een Tesla, de enige auto op dit moment, die TACC met lane-assist goed combineert is geen 'autonoom' rijden.
 
  • Helpful
Reactions: CO2CLEAN
Het was een vrij breed onderzoek naar de gevolgen van zelfrijdende auto's op de economie. Rijdende bordelen trekken natuurlijk meer clicks dan minder openbaar vervoer of snelweghotels die onder druk komen te staan omdat mensen kunnen slapen en rijden ipv slapen of rijden.