TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC
Start a Discussionhttps://teslamotorsclub.com/tmc/tags/

Onderzoek: Ervaringen met autonome voertuigen

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by sachaprudon, Mar 29, 2017.

1. sachaprudon

sachaprudon New Member

Beste gebruikers,

Voor mijn afstudeeronderzoek aan de Technische Universiteit Eindhoven ben ik op zoek naar de ervaringen van eigenaren en bestuurders van auto's met (semi-)zelfrijdende capaciteiten.

Uw ervaringen en inzichten zijn van grote waarde voor mij, en het invullen van deze enquête (3 minuten) helpt mij hierbij dan ook enorm. Bij voorbaat dank!

Sacha Prudon

De enquête is hier te vinden:
    Enquête zelfrijdende voertuigen

2. BobbyKings

BobbyKings Silver

Done.

(dit is al het vijfde onderzoek dat hier wordt gepost geloof ik)

Succes!

3. CO2CLEAN

CO2CLEAN Olivier Willemsen

Ingevuld. Inmiddels mag ik mij wel ervaren genoeg noemen met zo'n 1500 km op Autopilot.

4. pvkeep

pvkeep Paul van Keep

1500 km? Dat heb ik de afgelopen 3 dagen geklokt

• Like x 1
  5. simonsmidt

simonsmidt Member

Ingevuld, maar wat wordt er onder autonoom rijden verstaan? Dat had iets duidelijker vermeld mogen worden.
    Je 3e vraag "Autonoom rijden op de (snel)weg" is nog met geen enkele productie auto mogelijk, zelfs niet met een Tesla HW2 versie. Dat antwoord geeft dus een verkeerde indruk van deze enquete. Een Tesla, de enige auto op dit moment, die TACC met lane-assist goed combineert is geen 'autonoom' rijden.

• Helpful x 1

Share This Page