Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Onderzoek vertrouwen in automatisch rijden Technische Universiteit Eindhoven

This site may earn commission on affiliate links.
Beste forumleden,

Mijn naam is Lou en ik studeer Industrial Design aan de Technische Universiteit in Eindhoven, voor mijn master project doe ik onderzoek naar hoe mensen het vertrouwen in automatisch rijden ervaren. Daarom ben ik geïnteresseerd in de ervaringen die mensen op dit moment al hebben met automatische functies in autos. Aangezien Tesla's al voorzien zijn van bepaalde automatische functies ben ik op dit forum om de vraag te stellen of er forumleden geïnteresseerd zijn in het beantwoorden van wat vragen over dit onderwerp. Dit wil ik doen doormiddel van een online interview op Microsoft Teams of Zoom. Dit interview zal maximaal een half uurtje duren en er zullen geen persoonlijke gegevens worden opgeslagen.

Degene die het leuk lijkt om hun ervaringen met automatische functies met mij te delen en me zo te helpen met mijn onderzoek zie ik graag een reactie tegenmoet, dan stuur ik u een privé bericht. Of u kunt mij direct een privé bericht sturen.

Alvast bedankt!