Beste forummers,
Eind juni hebben wij een Model 3 besteld. LR AWD Zwart/ zwart, 19". Auto besteld, door een fout in de website toen 2x bevestigd en direct contact opgenomen omdat er misschien 2 auto's in bestelling zouden staan. Geen probleem, 1 bestelling verwijderd. Aanbetaling gedaan, gegevens aangevuld en wachten maar! Begin augustus een sms gekregen met het bericht dat de auto tussen 20 en 27 augustus zou worden geleverd. Op 20 augustus nog eens gebeld want ondertussen nog steeds geen concrete afspraak ontvangen en in het account geen chassisnummer te vinden (waar zou je dat moeten zien?). In het overzicht van de bestelling staat wel een vinkje bij "bestel", bij "voorbereiden voor levering" en bij "betaling". Het enige wat nog open staat is "levering".
Vervolgens staat er dat "Wij stellen uw contract op en nemen contact met u op wanneer u de eindbetaling kunt voldoen."
Echter hebben we dus helemaal niets meer vernomen van Tesla. Nu bij elkaar al een uur of 4 in de wacht gestaan met als resultaat dat je na een 30 min een ander bandje aan de lijn krijgt die vrolijk meld dat ze je zo spoedig mogelijk op de hoogte brengen omtrent de levering en vervolgens de verbinding verbreekt....
Is er iemand die iets vergelijkbaars heeft mee gemaakt en een goede suggestie heeft wat te doen? Want waar we ook naar toe bellen of mailen of contact verzoeken indienen: Tesla lijkt van de aardbodem te zijn verdwenen! Hoe krijg je in hemelsnaam informatie uit die organisatie?
Eind juni hebben wij een Model 3 besteld. LR AWD Zwart/ zwart, 19". Auto besteld, door een fout in de website toen 2x bevestigd en direct contact opgenomen omdat er misschien 2 auto's in bestelling zouden staan. Geen probleem, 1 bestelling verwijderd. Aanbetaling gedaan, gegevens aangevuld en wachten maar! Begin augustus een sms gekregen met het bericht dat de auto tussen 20 en 27 augustus zou worden geleverd. Op 20 augustus nog eens gebeld want ondertussen nog steeds geen concrete afspraak ontvangen en in het account geen chassisnummer te vinden (waar zou je dat moeten zien?). In het overzicht van de bestelling staat wel een vinkje bij "bestel", bij "voorbereiden voor levering" en bij "betaling". Het enige wat nog open staat is "levering".
Vervolgens staat er dat "Wij stellen uw contract op en nemen contact met u op wanneer u de eindbetaling kunt voldoen."
Echter hebben we dus helemaal niets meer vernomen van Tesla. Nu bij elkaar al een uur of 4 in de wacht gestaan met als resultaat dat je na een 30 min een ander bandje aan de lijn krijgt die vrolijk meld dat ze je zo spoedig mogelijk op de hoogte brengen omtrent de levering en vervolgens de verbinding verbreekt....
Is er iemand die iets vergelijkbaars heeft mee gemaakt en een goede suggestie heeft wat te doen? Want waar we ook naar toe bellen of mailen of contact verzoeken indienen: Tesla lijkt van de aardbodem te zijn verdwenen! Hoe krijg je in hemelsnaam informatie uit die organisatie?