Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Ongebruikte 19" banden te koop

This site may earn commission on affiliate links.
In juni laat ik mijn Model S met Dunlop zomerbanden afleveren. Tesla neemt haar eigen standaardbanden niet in, die krijg ik er gewoon los bijgeleverd, dus: ik heb aanstonds vier ongebruikte Goodyear Eagle LS2 245/45/R19 banden te koop voor minimaal 500 Euro, da's is zo'n beetje de helft van de nieuwprijs. Wie?
 
En ik heb er (nog steeds) een setje weinig gebruikte 19" standaard velgen bij:
http://www.teslamotorsclub.com/show...og-iemand-trek-in-een-set-standaard-19-velgen

Ik heb net in de groupbuy een mooie set 19" T Sportline (kopie van de 21" Tesla velgen) en was aan het twijfelen of ik de banden over zou zetten, of er zomerbanden op zou kopen.
V1ncent heeft mijn keuze wat gemakkelijker gemaakt :biggrin:.
Dunlop op de T Sportline, en dan de standaard all weather set op de std velgen oprijden, en daarna die vervangen door winterbanden....
 
Tot u spreekt nog even de verkoper... Nog even ter verduidelijking: Omdat ik zelf liever zomerbanden eronder heb bied ik de standaard 19" banden waarmee een Model S wordt afgeleverd te koop aan: GoodYear Eagle LS2 245/45/R19 all-season banden. €500, is nog niet de helft van de prijs... ONGEBRUIKT.
 
Tot u spreekt nog even de verkoper... Nog even ter verduidelijking: Omdat ik zelf liever zomerbanden eronder heb bied ik de standaard 19" banden waarmee een Model S wordt afgeleverd te koop aan: GoodYear Eagle LS2 245/45/R19 all-season banden. €500, is nog niet de helft van de prijs... ONGEBRUIKT.

Ik had idd te snel gelezen (was beetje moe...) en dacht dat hij zijn auto met zomerbanden geleverd kreeg, en dat hij die kwijt wilde omdat (zelf ingevuld) hij grotere velgen + banden in de zomer wilde......
Maar het zijn dus de all weather tires.....

Ideaal dus voor diegenen die de eerste set bijna op hebben (na 25000 km of zo?) en ze willen vervangen.....