Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

ontvangst probleem telefoon & radio

This site may earn commission on affiliate links.
Hi, ik heb sinds kort een probleem met de ontvangst van telefoon en radio in de auto. Bij beide valt het geluid regelmatig weg. Muziek via spotify hapert af en toe maar gaat nog redelijk. Eerder nooit last van gehad. Ik heb Premium Connectivity. Een harde reset uitvoeren maakt geen verschil.

Iemand hier ervaring mee en een tip? Ik weet niet hoe dit te fixen en anders wordt het een bezoek aan SeC. Dank!
 
Hi, ik heb sinds kort een probleem met de ontvangst van telefoon en radio in de auto. Bij beide valt het geluid regelmatig weg. Muziek via spotify hapert af en toe maar gaat nog redelijk. Eerder nooit last van gehad. Ik heb Premium Connectivity. Een harde reset uitvoeren maakt geen verschil.

Iemand hier ervaring mee en een tip? Ik weet niet hoe dit te fixen en anders wordt het een bezoek aan SeC. Dank!
Zie softwaredraadje:


Ik heb overigens nergens last van. Dat is wel raar.
 
Als het bellen moeilijk verloopt, de pairing in de auto en je telefoon verwijderen en terug aanmaken.

Vaak verslikt de bluetooth bij een update van de telefoon, omdat dan ook soms de firmware van de bluetooth chip een nieuwe versie krijgt. En soms krijgt de bluetooth chip in de auto ook een nieuwe versie. En dan gaat de communicatie niet meer goed tot je de pairing opnieuw doet.