TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

Onze kater “claimt” de Tesla

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Nogo1966, May 13, 2018.

1. Nogo1966

Nogo1966 Member

0C66B179-4CB8-4EEB-A294-7CC0F7A60DAD.jpeg Door het stofferige weer ben ik er achter gekomen dat onze kater op de vier bumperhoeken ‘s nachts de Tesla claimt.

Ik begrijp het haantjesgedrag tegenover de buurkatten en zijn goede smaak volledig, alsook de desinteresse voor de VW kever cabrio van mevrouw, die gespaard blijft van zijn macho sproeibeurten.

Hoewel, vorige week ging hij voor de auto staan, met de staart kaarsrecht in de lucht, en sproeide hij zowaar frontaal in mijn voorste luchthapper ! Geen idee waar mijn interieurlucht vandaan komt maar ik heb nog nooit zo snel de waterlans erbij gehaald als toen !

• Funny x 2
    • Like x 1
  2. Nogo1966

Nogo1966 Member

7877B065-6D1A-43BB-A671-B92BE3273B93.jpeg Zoek de dader, op zijn favoriet plekje in de zon !

• Funny x 3
  3. Kuijp74

Kuijp74 Member

Wij hadden ook een kat die sproeide (iets te vaak en teeel) En ik heb gemerkt dat ze plastic erg fijn vinden dus wellicht is dat het! Uiteindelijk werkte elke keer me waterstraal "wegpesten"het beste. Hopelijk komt het net bij je interieurfilter terrecht :)

4. F500e

F500e Member

• Funny x 2
  5. Nogo1966

Nogo1966 Member

Eerst de Tesla redden, dan de kat !

• Funny x 1
  6. Kuijp74

Kuijp74 Member

Zal wel niet geweest zijn haha

7. michelh

michelh Member

Voordeel van de krappe ruimte tussen band en wielkast is dat katten niet op de warme banden gaan liggen en daar lekker in slaap vallen (om vervolgens plat gereden te worden bij vertrek, wat ik helaas een keer heb meegemaakt)

Share This Page

• About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.
  • Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC