Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Onze kater “claimt” de Tesla

This site may earn commission on affiliate links.
0C66B179-4CB8-4EEB-A294-7CC0F7A60DAD.jpeg
Door het stofferige weer ben ik er achter gekomen dat onze kater op de vier bumperhoeken ‘s nachts de Tesla claimt.

Ik begrijp het haantjesgedrag tegenover de buurkatten en zijn goede smaak volledig, alsook de desinteresse voor de VW kever cabrio van mevrouw, die gespaard blijft van zijn macho sproeibeurten.

Hoewel, vorige week ging hij voor de auto staan, met de staart kaarsrecht in de lucht, en sproeide hij zowaar frontaal in mijn voorste luchthapper ! Geen idee waar mijn interieurlucht vandaan komt maar ik heb nog nooit zo snel de waterlans erbij gehaald als toen !
 
Wij hadden ook een kat die sproeide (iets te vaak en teeel) En ik heb gemerkt dat ze plastic erg fijn vinden dus wellicht is dat het! Uiteindelijk werkte elke keer me waterstraal "wegpesten"het beste. Hopelijk komt het net bij je interieurfilter terrecht :)
 
Voordeel van de krappe ruimte tussen band en wielkast is dat katten niet op de warme banden gaan liggen en daar lekker in slaap vallen (om vervolgens plat gereden te worden bij vertrek, wat ik helaas een keer heb meegemaakt)