TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

ook een vergrootglas nodig om plaatsnamen te kunnen lezen ?

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Hans (Amsterdam), Aug 30, 2014.

1. Hans (Amsterdam)

Hans (Amsterdam) Model S res#3130

Al sinds dag 1 hebben wij moeite om de plaatsnamen op het navigatiescherm te lezen. Ze worden namelijk heel klein afgebeeld.
    Gisteren mocht ik i.v.m. een onderhoudsbeurt in een loaner rijden met 5.12 en tot mijn verrassing werden de plaatsnamen veel groter en goed leesbaar afgebeeld.
    Nu heb ik gisteren ook 5.12 gekregen maar helaas heeft dat niet voor verandering gezorgd.
    In/uit zoomen maakt niets uit, de plaatsnamen blijven klein.
    Een ander verschil is dat er bij ons veel meer plaats- en straatnamen worden vermeld, waardoor het geheel onoverzichtelijk wordt.

Op de afbeeldingen zie je het scherm van de loaner en dat van onze auto.
    Zijn er anderen die ditzelfde probleem hebben en/of weet iemand of dit een instelling is ?

Afbeelding 372.jpg Afbeelding 373.jpg

2. vlisie

vlisie Member

Volgens mij kan je dat veranderen door de map magnification op 2x te zetten in plaats van 1x. Dit valt in te stellen in het settings menu onder maps volgens mij.

3. S-19910

S-19910 Driving Model-S #19910

klopt helemaal !

4. redevries

redevries René de Vries

Of je loaner had al het nieuwe hi-res scherm wat is de US is gespot?

5. Hans (Amsterdam)

Hans (Amsterdam) Model S res#3130

Bedankt, gevonden ! settings > apps > maps
    Onder apps staan ook nog wat muziek instellingen.
    Ik kan me niet herinneren dat dit er ook al stond toen ik de auto vorig jaar geleverd kreeg.

Share This Page